Pia♥CF Skrevet 9. januar 2007 #26 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei jenter.. Var det bra på kino i dag ? Her går det i mavesyke... men vi er vel ikke de eneste.. Skal ikke klage, har klart å styre unna sykdommer i høst/vinter.. men kjedelig allikevel.. Junior har vel bare en mild variant tenker jeg, men det hjelper dårlig, når han våkner hver gang jeg forlater sengen... Nå har jeg endelig noen rolige minutter igjen, men sjekk klokka.. snart på tide å legge seg.. Vel, ikke før JR skal sove for natten... Husker ikke helt fra sist.. men er det liksom slik at disse små har helt "dilla" på oss eller...??? Her er det mamma for alle penga.. storesøs går til nød, men paps og lille søs, svigermor og mor ... nope.. bare hyl.. Selv om han er god og mett osv... Er vel mulig jeg utsonder ett eller annet som han oppfatter sånn eller slik.. Vel, babysvømming er uansett for tidlig for oss.. på alle måter (tjihi..), men vi sees på tirsdag... Nå skal jeg se å bli ferdig med invitasjonene til barnevelsignelsen neste søndag... HJELP... bare 1 1/2 uke igjen... Wræææl.... Noen som har en vannvittig god oppskrift på en aller annen vanvittig god kake ? Tjopps.. tjopps... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7720519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niva Skrevet 11. januar 2007 #27 Del Skrevet 11. januar 2007 Uff nå er jeg lei av syke unger. Vilde har vært hjemme hele uka pga av forkjølelse og feber, og Hostet mye om nettene. Og de siste to dagene har Amalie vært dårlig også. Hun hoster og gråter i en skjønn forening. Hun sover veldig dårlig om nettene også. Så nå er jeg trøtt. Jeg håper neste uke blir bedre. Jeg håper vi kommer på East Leake på tirsdag, men det er avgengig av formen til Amalie. HUn er veldig grinetete fortiden, noe hun normalt ikke er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7745218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia♥CF Skrevet 11. januar 2007 #28 Del Skrevet 11. januar 2007 Huff.. ikke moro å være deg om dagen da... Nå trenger du noen til å passe på barna så du kan få deg litt søvn... Ikke moro med all den hosten om dagen, men nå kom det jo endelig snø.. jippi.... så kanskje noen av disse baseluskene forsvinner ... Har bare ett råd jeg.. som jeg har brukt på jentene ... timiante på flaske... med Honning... jaja.. vet de ikke skal ha det... honning altså... Det drikker de ennå. ofte bare for kosen.. Du får kjøpt tørket timian på apoteket les:"Timian hører hjemme ved Middelhavet, men dyrkes også i Kina, Tyskland og Ungarn. Den er dyrket i stor utstrekning som kulinarisk urt. Timian er også blitt brukt som legeurt i tusenvis av år, først og fremst som et antiseptisk middel ved fordøyelse- og åndedrettsplager. En timianart ble i oldtidens Egypt brukt ved balsamering, i antikkens Hellas ble det brukt som røkelse, Greske og romerske soldater drakk vin og timiante for å bli sterke, modige og tappre før de gikk i kamp. Timian ble brukt mot hoste, bronkitt, forkjølelse, influensa, utmattelse, anemi, hodepine, reumatisme, mensproblemer og fordøyelsesbesvær." Kanskje du trenger en kopp du oxo:-) God bedring allemannalle... tjopps Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7751419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 16. januar 2007 #29 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei, alle sammen! Takk for hyggelig treff!! Koseli å se dere igjen! Jeg fikk som vanlig ikke snakket med alle, men noen flere denne gangen og. Jeg har vært og trent!! Er litt stolt da:) Klarte ikke å henge med på alle trinnene, er litt ute av trening, men klarte å henge med kondisjonsmessig! Ang bading, ikke så lett det her i og med at vår faste dag og tid plutselig ikke var mulig lenger... Kiiiiiipt. Passet så bra. Men det er alltids muligheter. Tirsdag og Torsdag etter 1430, onsdag etter 11 og hele fredag. Dette har jeg ikke dobbeltsjekket. Hun virket ikke helt oppdatert hun jeg snakket med på tlf i dag. Blir jo flere utover dagen og fredag er det flere enn andre dager. Noen tar jo fri da. Men jeg syntes ikke det var helt ille da vi var der en gang. F eks fredag kl 10? med lunsj:) Eller onsdag en gang??? Vet ikke når det passer best jeg. Kom gjerne med forslag! Er jo hyggelig å få til noe lunsj før eller etter:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7816064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #30 Del Skrevet 16. januar 2007 Dersom vi tar senere på onsdagene får ikke jeg vært med, siden jeg har avtale på BUP kl 13 hver onsdag... Men fredagene kl 10 høres jo veldig bra ut da?! Deilig start på helgen med bading og lunsj! Var det trivelig på treff i dag? *sukk* Jeg hadde så lyst til å være med, men jeg sitter i Danmark og sturer... Furter litt faktisk, for jeg har greid å glemme visakortet mitt hjemme! Så vi har ca 500 spenn ut uken:( da er det ikke moro på ferie. Håper vi får ordnet noe mad hans bank i morgen slik at jeg ikke kommer hjem like vognløs som jeg dro. Vi skulle jo liksom være smarte så vi har jo ikke med vogn nedover heller. KJEMPELURT! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7819393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia♥CF Skrevet 16. januar 2007 #31 Del Skrevet 16. januar 2007 Hellu mange... Takk for hyggelig treff.. koselig å se bebiser på samme alder som C-F.. da ser jeg liksom at han blir større... tillab *og lille Embla*: huff.. ikke sture da... Håper det ordner seg.. Lurte på hvor dere var siden dere ikke var der i dag.. Jupp, koselig var det... Aga.... leit med syke barn... men håper vi sjåast snart :-) Her uteblir badingen en stund fremover, men er vel enig i at fredag er en fin dag... Men ille tidlig da... (neisa.. vi ligger bare å drunter til langt på dag...) Vi skal ha barnevelsignelse til helgen.. så jummi kakeoppskrifter... takker takker.... eller linker da... Tjoppers fra oss.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7819613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 17. januar 2007 #32 Del Skrevet 17. januar 2007 Ang bading: Det blir bading i dag kl 11 - dvs badeklare til å være i bassenget kl 11. Så Tilla: Er du for sen er vi i vannet:) hihi Da rekker vi mat til de søte små ikke alt for sent. Vi kan jo prøve en annen dag nesten uke:) Vi ser hvordan det er der i dag. Det er bare å komme for de som vil! Kan skravle mer senere jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7821252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 17. januar 2007 #33 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja dere får kose dere på bading:) Adriana er hjemme i dag så i dag skal vi bare være late og kose oss sånn som vi liker det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7822775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aga:-) Skrevet 17. januar 2007 #34 Del Skrevet 17. januar 2007 Uff og uff, vi har hatt noen strie døgn som toppet seg med innleggelse på barneavdelingen i natt.. Ingeborg er superduperforkjøla, og har nok mest sannsynlig RS virus eller et annet idiotisk virusgreie. Hun kaster opp nesten alt hun får i seg, og produserer masse slim som hun setter i halsen slik at hun ikke får puste. I går ble jeg virkelig redd et par ganger, tok lang tid før hun fikk det opp/ned slik at hun kunne trekke pusten igjen..Grøss. Vi valgte å reise hjem fra sykehuset i natt etter full utredning og opplæring i munn til munn metoden, grøss og gru, Vi valgte å reise hjem i natt, mest pga ekkel omgangssykebakterie på hele sykehuset. Ville liksom ikke at hun skulle få det i tillegg. Dessuten er hun bedre nå, virker det som. Er så ille grusomt når de er sjuke, men jeg må jo bare prise meg lykkelig for at dette er noe som går over forhåpentligvis snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7826630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niva Skrevet 17. januar 2007 #35 Del Skrevet 17. januar 2007 Uff Aga det hørtes supert skummelt ut.Får håpe hun blir frisk snart. Amalie (4 måneder) har også vært veldig forkjøla Har hostet veldig mye om natta, skikkelige hostekuler, men hun har ikke kastet opp som de jente har da. Mamma til Eline ; får håpe dåpsamtalen gikk greit. Det blir nok koselig med dåp til helga. Jeg skal ut en tur på lørdag fordi ei venninne av meg har bursdag, men jeg får se hvor lenge jeg orker å være oppe. Det har blitt lite med søvn i det siste siden det har vært lit sykdom her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7829337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 17. januar 2007 #36 Del Skrevet 17. januar 2007 Stebroren min sin datter hadde RS virus i fjor på denne tiden, er 1 år eldre enne ingeborg... Var visst ikke noe gøy! Tenker på dere! Dåpssamtalen gikk bra! Synes det er litt rart å snakke med presten sånn når jeg egentlig ikke er kristen... Er ikke døpt eller konfimert selv. Jeg mener jo at jeg lever etter kristne verdier, og da ble presten glad:) Nå er snart dåpskjolen ferdig! Heldigvis skal vi ha festen hos svigers, så da slipper vi å ordne så masse! Vi skal bare handle drikke og godis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7832597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 17. januar 2007 Aga:-) : Nei!!!! Så utrolig skummelt!!! Godt dere ble lagt inn og tatt på alvor!! De er kjempe flinke på barneposten!! Tenker på dere og herlige Ingeborg, og gooood bedring!!!!! Niva: Det var kjedelig at Amalie ikke var helt begeistret for badingen, og at tidspunktet passet litt dårlig! Dere kommer jo vel på etter-lunsjen! Amalie er så skjønn forresten! Det er så herlig å se deres små utvikle seg altså!! Mamman til Eline: Er nok kanskje lurt å avvente med badingen litt! Så idag at Eline var aller mest opptatt av å ta til seg inntrykk (og flørte litt med joakim=)) Så kommer dere sterkere tilbake! Tillab: Du er savnet... Både på treff og bading!! Er ikke det samme uten dere! Hvordan har det gått i danmark? Blitt noe ny vogn? Pia & C-F : Hvor finner jeg oppskriftene du snakket om?? Håper dere og slenger dere med på bading snart da! Ja.. Ellers.. Det har snødd! DÅRLIGE nyheter for meg.. Blir dårlig med farting på meg da, har pisket Andrè ut for å måke! hehe. Jeg driver og har litt msn opplæring på venninna mi som var med på badingen idag! Hun er helt fersk i det! Skal nok få henne til å registrere seg her inne ja! =) Nå skal jeg kose meg med det andre rødvins glasset mitt! Natti! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7832708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia♥CF Skrevet 17. januar 2007 #38 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja nå var det fart her ja... moro.. Men, Aga; ikke bra... vel tydelig bedre nå.. ,men sikkert en skremmende erfaring du gjerne kunne vært foruten.. Hell og lykke til hele familien... Ønskejenta&Joakim... Oppskrifter under.. hva skal jeg ha til middag... og .. ETTERLYSER KAKEOPPSKRIFTER med erfaring... Haster for vi skal ha barnevelsignelse på søndag.... HJELP.... Vel, det blir spekemat og vi skal være på Bristol i Drammen. Har ikke plass til alle her hjemme lenger..... Himmel, mange a gitt.. men Bristol er veldig bra så det blir sikkert kjempesuksess.. Og så feirer vi elsdstajentas 20 års dag i samme slengen... hihi... Snø.... Nei.. BRA.. Jentene har vært ute å akt i kveld...Elsker vinteren her i heimen.. Litt tidlig å ake med de små ennå... men kanskje neste år..( om vi får snø da..) Vi var jo i byen i går, så CF har sovet mesteparten av dagen.. Sliter da tenker jeg med å få nattero.. Vi er skikkelig ute å kjører når det gjelder rutiner... Ikke bra... Så, nå ma jeg ha noen seriøst gode råd... (støvsuger funker.. men ikke på å få snudd rutiner..) Så skravlet nok .. tjopps til alle og good night.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7834123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #39 Del Skrevet 17. januar 2007 Ønskejenta; jepp, ny fiiiiiiiiin vogn med STORE hjul. Var et av de viktigste kriteriene for meg det;) hihi... Carene Freeride var på salg til 999,- så da ble det den! Har riktignok ikke fått trillet den selv ennå, svigermor har dyttet rundt på den i hele dag! Hehe... (søte svigermor!) Også får jeg ny vognpose og alt nå, svigermor syr! Og til dere alle; Svigermor lager en produktlinje til babyer og barn som heter Nikoline! Det kommer bilder og mulighet for å kjøpe/bestille på hjemmesiden min snart. Bamser, vognposer, klær, sko, ja alt mulig! Er så utrolig lekkert!!! Gleder meg til å vise frem. Og hun spesialsyr også, feks med navn på vognposer:) Så noter det bak øret så reklamerer jeg mer siden:p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7835144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shevil og Alver Skrevet 22. januar 2007 #40 Del Skrevet 22. januar 2007 Da har vi prøvd oss i bassenget (kanskje vi etterhvert kan bli med å bade vi også). Alver var helt ellevill og plasket rundt så spruten stod. Tydeligvis ikke noe redd for vann. De andre babyene var litt mer skeptiske tror jeg, men så vatr jo Alver den eldste der også. Ikke fornøyd når vi skulle opp av bassenget og det første han gjorde var å tisse på pappa :-) Festlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7605450-nytt-%C3%A5r-og-da-passer-det-fint-med-ny-skravletr%C3%A5d-for-drammens-jentene/page/2/#findComment-7891523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå