Gå til innhold

skikkelig skuffa nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang historie.

lenge før sommeren startet, allerede i april mnd, ble jeg kjent med en først over tlf, pga var en som ga meg nr til han, for gode råd ang en person, som han kjente meget godt. vi snakket i mange timer, den gang var han samboer som skrantet, han snakket med meg om det og jeg mine problemer.Vi hadde kun tlf kontakt på tlf, så en dag i sommer så ringte han og spurte om kaffen var klar, tenkte ikke noe spesielt på det, og satt over kaffen,han kom og jeg fikk sjokk, nydelig mann, så for meg en tørr pinne.. han hadde med seg sønn sin på 12 år, og hans datter på 15 som jeg kjente fra før som er min faste barnevakt. vi fortsatt med tlf samtaler og sms og det med forhold, han skulle flytte fra sin samboer pga masse ting, og jeg var i ett forvirrende forhold, han kjenner til han også. vi flørtet etter en stund på tlf, og jeg sa hele tiden at jeg ikke liker opptatte menn, så gjør deg først ferdig med forholdet du har så får vi se. Han fikk seg leilighet ikke langt fra meg, må også si at han gikk ikke fra henne pga oss. hele vinter har vi flørtet og hatt sex noen ganger, han liker meg kjempe godt sier han hele tiden, før jul kom han med blomster, barna mine ser på han som en kompis til mamma ikke noe mer, han forgudet barna mine og de han. jeg fikk veldig bra kontakt med hans barn selv om det aldri var at vi hadde de sammen og fant på ting, men det var pga plass kansje. Han kjører trailer denne mannen, så sjelden hjemme, det snakket vi om, men sa jeg ikke brydde meg så mye om det, men jeg sa tydelig skal vi ha ett forhold, skal det ikke være andre damer eller ekser inni bildet innimellom,det var han enig i for sånn var han ikke. følte han var min sjele venn, brydde seg skikkelig om hvordan jeg hadde det, ringte opptil 7 dager pr dag. så en dag jeg skulle på byen så sendte jeg en sms til han, dere vet åssen vi damer er. spurte rett ut hva han mente om oss, for jeg viste ikke helt hvor jeg hadde han, spurte han om han så kun oss som fucking venn, og svaret jeg fikk da var, ja, sånn må det være pga min jobb. da sa jeg takk for meg, vært i ett dårlig forhold fra før så torde ikke det, det gikk to uker, jeg savnet han veldig, men så ringte han igjen og alt fortsatt på samme måte som før, trodde vel det skulle ligge noe bak oss, at han savnet meg, det haddde han også. vi var og besøkte han og han hit, men aldri overnatting. trivdes i hverandres selskap. han kaller meg " skjønnheta si" jeg han kjekken.han var også masse støtte i jula da han viste jeg ikke likte den noe særlig pga dårlig kontakt med familie. hver gang han har gått eller kommet har han kysset meg. MEN, siste uka så har han vært så stille, sendte ett par meld og ikke gått svar, og erfaren som jeg er så kryper jeg ikke for menn lenger, men han ringte til slutt. fikk også nøkler til hans leilighet, så kommer sjokket mitt.. jeg var på en jobb på formiddagen i går og hans datter på 15 år var med, hentet henne, og vi jobbet 4 timer så sendte jeg han en meld og sa jeg kom innom på en røyk, syns det var så merkelig at han ikke svarte, sa det til XXXXX hans(datter) da sa ho, hmm vet du ikke at M er der hos han nå, ho kom i går, hææ haddde lyst og grine, det er altså hans tidligere samboer, de feiret helga sammen vist. så jeg gikk ikke inn, men det som jeg er så forferdelig skuffa over er at vi var enige om ærlighet, han har vært gjennon mye i sine 42 år og jeg, s¨ærlighet var omega var vi enige om. så i går og dagen før var hans eks der, som han flytta fra, pga spillegal skap osv og masse annna.. det jeg er mest lei meg for er ærlighet, skikkelig skuffet, ikke trodd om han.. følte det var noe på gang. for her om dagen ringte han sent og var ferdig på jobb, da skulle han komme og sove hos meg pga ingen hadde barna hjemme, men skulle ringe meg om 10 min han skulle bare bestille hamburger, men hørte ikke noe mer før etter 2 dager.. da følte jeg det var noe på gang, men trodde ikke dette, da han har sagt ho var han helt ferdig med en gang for alle.... ble langt. hva syns dere?

trodde vi var venner og kunne fortalt hverandre ting, om alt som vi tidligere har gjort. og dumme meg da som trodde vi hadde noe på gang, men det hadde vi også...

hans datter syns dette er vanskelig, men jeg spør henne ikke ut om noe som helst med faren...... ho er for ung til det....

føler som jeg har mistet min sjele venn nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner kjempegodt du er skuffa.. tro det eller ei..

Mistet sjelevenn, og i tillegg så mister man den man er så glad i..

Du er nok kjempelei deg, det er så vanskelig sånn der..

Følelser skulle vert forbudt..

Klem til deg

Skrevet

Jeg hadde kuttet han ut....jo før jo bedre. Men, det er jo teorien - og praksisen er sjelden så enkel. Dessuten er vi alle forskjellige - og har froskjellige ønsker og behov .Men det jeg ser fra deg er jo at du øsnker en som du kan stole på og ha nærhet med. Vel, han viser seg å ikke kunne bli stolt på og har dessuten sagt rett ut at han ser på dedre som "fucking friends" som du sa.....

Jeg hadde takket for meg.

Lykke til.

Skrevet

Huff da... skjønner du er skuffa:(

Du får vente og se hva som skjer. Får håpe han kommer med en god forklaring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...