Gå til innhold

Hva hadde du synes om?

Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermoren din hvis hun:

f eks stappet ungen kaker 2sek etter du sier at din unge er for liten for både salt og sukker..og deretter stapper i unge det 2 sek senere??

f eks..hvis ungen din ikke hadde brukt smokk noen gang...og bare ved en overnatting..så hadde de kjørt ut og handlet inn smokker...og så og si tvunget den på han/henne?

feks...ved overnatting,og de har vognen hos dem...at de hadde pyntet opp vognen med klistremerker uten å si noe,..(barnet er bare 9mnd så han var jo ikke med på det)

Er det jeg som overreagerer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt helt krakilsk og skjelt hun ut etter noter!!

Jeg er ikke blandt dem som skriker høyest eller tydeligst når det gjelder, men med MIN sønn så er det bare å ha respekt for at det er JEG som er moren!

De kan godt ha andre meninger (det har nok ofte min svigermor), men jeg er ikke interessert i å høre dem eller at andre - uansett hvem det er - blander seg inn i min oppdragelse!

Grrr, lett-antennelig på dette området.. :oP

Skrevet

Hadde mildt sagt blitt gørrsur.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kaker: jeg hadde tatt ungen vekk fra fanget hennes og gjentatt at hun ikke skal ha det, ikke trenger det, og at du ikke vil venne henne til et usunt liv. Tatt fra barnet kaka og kasta den i søpla. Vært hyggelig/ sivilisert, men ikke smilt.

Smokk: kastet alle, og sagt at hun verken trenger dem eller liker dem, fortsatt sivilisert, men ikke smilende. Sagt at du ikke vil gi henne uvaner som er vonde å bli kvitt, og spørre sv.mor: syns ikke du også det er fælt å se 3-åringer traske rundt m smokk i sankassa? Tenk på bakteriene, æsj!

Vogna: plukket av merkene hvert eneste ett, gjerne mens hun så på. Og her hadde jeg sagt: du Eva/Gerd/Berit (hva hun nå heter), denne vogna er faktisk mi, den! Jeg vil ha den som den er! Og ikke smil unnskyldende. mange jenter gjør det hele tiden, for å avvæpne. Da blir man ikke tatt på alvor. Etter at du har pelt dem av, sier du: Det er fint hvis du spør meg først. Så sier du ikke mer. Krangler hun på det, så gjenta: Den vogna er mi, den. Det er fint om du spør først hvis du vil lime noe på tingene mine.

Og alt i alt: snakk m barnets far!!!!! Si hvordan du oppfatter det, og at det er hans jobb å geleide sin mor inn i situasjonene uten at det blir kræsj!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...