Gå til innhold

Jeg skal i hvert fall ikke oppdra barn som svigermor har gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi flyttet sammen kom jo selvsagt mange uvaner til syne: han var egoistisk, tenker først og fremst på seg selv, gadd ikke gjøre husarbeid, kjørte sitt eget løp, sutrete og bortskjemt og skulle alltid ha viljen sin(voksen mann ja!), liker ikke den og den maten selv om han aldri har smakt det... Tok jammen tid å oppdra han for meg! :-)

Ser scenarioet gjenta seg når hun passer sine eldste barnebarn(som hun gjør altfor ofte...)... Sånne barn skal ikke jeg ha!!!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jeg helt enig i !!

viktig å ikke skjemme bort barna sine eller barnebarn. jeg har selv "problemer" med dette med min egen mor. hun skjemmer barnet mitt bort med KAFFESKVETT I MELK PÅ FLASKA til ungen både på dagtid og når ungen og meg sover over der hos moren min grrrrr. Jeg satt foten ned jeg heh sa ikke aktuelt ! hun syntes synd på ungen haha liksom. ungen har ikke godt av det. 1 dl med sukker omtrent i glass med en slikkepinne ved siden også fykj til og med i ukedagene NEI TAKK sa jeg... bare si fra det er DITT barn......

sett foten ned fra første stund synes jeg :D

• 2 uker senere...
Skrevet

God ide å si fra at det er DITT barn, dersom far til barnet støtter deg.

Men er han egentlig enig med sin mor, d.v.s. ønsker at hans barn skal få de samme "goder" som han har fått, så har du et problem. Du kan ha "oppdradd" ham til å la deg bestemme over barneoppdragelsen hjemme. Men om svigermor setter ting på spissen i sitt hus, kan det hende at hennes ufrodragelige sønn er frekk nok (mot deg) til å støtte HENNE. Da har svigermor plutselig et argument som selvsagt er helt feil, men dessverre høres riktig ut (GRH!!): Det er da også HANS barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...