Gå til innhold

Hvilke ønsker har dere for det nye året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig så er mitt største ønske at jeg og pappaen til lillesnupp kunne fungere sammen og vi kunne være en familie... Men det er ikke så veldig realistisk da,så jeg håper på å få til en ny bil og ny jobb i løpet av 2007! Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at appan og jeg kunne få ett liv, men utelukket med en gal eka av han, ehh. ike vil jeg heller TROR jeg. litt små spyko den fyren. men solgt han snart nå..

neida..

ønsker meg fred, nyte livet med jentene mine uten spøkelser i bak hodet.

Skrevet

skulle være pappan og ikke= ikke.

har ikke dysleksi. bare fingre som går litt fort

Skrevet

Ønsker mitt barns medisinske tilstand holder seg stabilt, og at hun blir bedre og bedre!!!!

Familiens helsre generellt skal være bra.....

Nyttårsforsetter har jeg sluttet med. Men innen neste nyttårsaften , skal jeg har gjort ferdig all utdannelse slik at jeg kan starte i jobb neste år. Det burde gå rimelig greit.

Det er mine største mål - og ønsker.

Skrevet

ønsker noen å være sammen med og være som en familie med.

Skrevet

en snill og søt man, og en familie som er der tykt og tynt!!

og at barna mine er friske....

nok fra meg i dag. skravla går. ensom kveld.

natta alene sammen. ha en fin natt i nye året.

Skrevet

At familiens helse holder seg like bra som i 2006

At barna mine fortsetter å være gode og flinke barn

At jeg blir samboer igjen med den flotte kjæresten min og hans sønn

At jeg enten starter skole eller får meg en kul jobb

At vi alle får ett lettere liv uten store bekymringer

At mine venner møter medgang etter mye motgang i 2006.

Sikkert noe mer også, men dette er det som betyr mest :-)

Skrevet

Jeg ønsker:

At jenta mi har det supert, og at hun føler hun har et flott liv:)

En kjæreste...

En FAMILIE!

Skrevet

Må legge til litt:

Ønsker ikke bare en kjæreste, men en kjæreste som respekterer meg og min datter, og behandler oss godt:)

Skrevet

Ønsker at barnet mitt held seg frisk, ein ny jobb i Oslo/Akershus el. Bergen) og ny lelighet. :)

Skrevet

hm... har ikke du kjæreste da? synest jeg leste det i et innlegg...?

Skrevet

Jeg ønsker meg en kjæreste, som er snill og stiller opp for meg. Som ejg kan få et barn sammen med og bli en fantastisk familie på 4. Men hadde jo ikke rukket å få barn med han innen 2007 var slutt da, hehe

Skrevet

Jo,jeg hadde det,men vi gikk fra hverandre for et par dager siden. Måtte bare innse at det ikke gikk når jeg fremdeles har så sterke følelser for en annen.

Skrevet

Har ca samme ønsske som deg Snuppa!

Men er sikkert enda mindre realistisk her ;)

Så da må vi finne noen ny vi kan bli glad i, og vise vi klare oss uten dei! =)

Skrevet

Det må vi vet du :) *leter alt jeg kan* Men søren så vanskelig det er å finne han,hehe... Men vi har jo god tid enda da :)

Skrevet

Det har vi, men hjelper ikkje om vi ikkje blir kvitt følelsene våre ;)

Eg tror alle de skaplige menna er på nordpolen, skal du vere med en tur? :) hehe

Skrevet

Blir gjerne med jeg :) Men det er vel ganske kaldt der oppe på denne tiden av året,vet ikke om vi er så sexy i termodress og reinsdyrskinn lue! Så vi må ta det til sommeren ;) Hvis ikke drømmemannen kanskje har kommet til oss i løpet av vinteren.. :)

Skrevet

Tror du det er noe varmere på nordpolen på sommeren? lol

Vi får satse på det siste tror eg! Eg trenger noens om kan varme meg på beina :)

Skrevet

Hehe,vi får håpe på det da hvis det nå blir sånn at vi må ta oss en tur :) Jeg har kjøpt varmeflaske forresten,det er den som varmer meg på beina :) Bare et lite tips i tilfelle vi blir singel hele vinteren og må dra til nordpolen til sommeren.

Skrevet

Hehe, antakelig ikkje dumt, skal kjøpe sånn som ser ut som tussi tror eg :)

Her føles det ikkje som det er vinter en gang, grønn plen utforbi vinduet! Så hadde nesten vore litt kos å reist til nordpolen, om ikkje for mannfolka, så for å sigle på akebrett =)

Skrevet

få solgt leligheten min med masssse fortjeneste og kjøpt ny med medfølgende mann!!

Skrevet

Jeg ønsker å møte en mann som jeg å min sønn kan få det veldig fint sammen med.Er lei av å være alene :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...