Gå til innhold

er det andre her ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noe feiring på meg idag... vist det ikke hadde vert raketter kunne det vert hvilken som helst dag idag:)

har drukket et par glass øl og karamell pudding.. nam!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her,men av egen fri vilje :) Ville være hjemme og passe på lillesnupp idag :)

Skrevet

Jada!!

Har også valgt det frivilig og selv om det er litt kjipt i kveld vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på det i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld og GODT NYTT ÅR

Skrevet

jeg ville vert hjemme om jeg hadde et valg eller ikke, men her slipper jeg heldigvis å tenke på det slik, har ikke noe valg så:)

har mamma her så jeg har tatt meg en øl og koser meg:)

Skrevet

Nei,vi kommer nok garantert ikke til å angre i morgen :) Gjør på dere da?

Skrevet

Fint lite. Ser litt på tv og surfer på dataen.

Sitter ellers å venter på at klokken blir tolv for jeg lovte knøttet at jeg skulle vekke henne sånn at vi kunne gå ut å se på raketter. Er ikke sikkert hun tør da:-)

Skrevet

Så koselig da :) Jeg har nettopp fått mitt knøtt i seng,hun var helt i ekstase av alle "bangbangene". Så nå blir det bare avslapning :)

Skrevet

Er her jeg også...deilig å bare være hjemme å slappe av syns jeg :)

Koser meg med ett par små glass god likør i kveld,lillegutt sover han heldigvis :)

Skrevet

Ikke ille med avslapning heller. Hun våkner ikke av alle rakettene etterhvert da?

Skrevet

Nei,jeg tror det blir soving på henne. Vi kan rive ned huset uten at hun våkner når hun først har sovna :)

Skrevet

Så da blir det bare mor som skal ut å titte på rakettene da (eller stå i vinduet siden knøttet sover)? Greit å ha så godt sovehjerte da. Her har vi fordelt det sånn at jeg har et sånt sovehjerte, mens frøken snupp vokner mye fortere:(

Skrevet

alene her også.barna hos pappan. sitter og tar meg en øl og holder meg for øra . smeller som fy ute. håper de smeller ned den gamle bilen min hehe

Skrevet

Tror det blir å stå i vinduet å se på. Huff,det er litt travelt med sånne små som våkner så fort.

Skrevet

Hehe,de kan få smelle ned den gamle bilen min også... Ehh, eller,hmmm hva skal vi kjøre rundt på da!! Hihi,i løpet av 2007 skal jeg ihvertfall ha meg ny bil!

Skrevet

får håpe forsikring er i orden for oss da snuppa.. hehe.

mitt mål er også en ny bil.. en litt tryggere bil for barna...

Skrevet

Tipper vi blir stående ved viduet vi også. Tror ikke hun tørr å gå ut he he

Skrevet

tror nok jeg blir inne jeg også. gå ut her da må jeg ha livs forsikring, de er helt gale, bor i tett bygd strøk. masse rekker etterhverandre, samtlige sender opp NÅ.. hva skjer kl 24 da tro. hjelp. gjemmer meg under senga:))

Skrevet

Forsikringen er ikke i orden her så jeg får gå ut og passe på bilen,hehe :)

Skrevet

Der burde du jo være trygg he he. Spurte nettopp datteren min om hun ville stå opp, men hun ville bare sove så da var jo det greit.

Er heldigvis ikke så mange ungdommer rundt her så vi hører mer enn vi ser. For komme oss på en fest til neste år så vi får sett mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...