♥Snulder Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 - skal kvitte meg med 5 kg før jeg skal skvise meg inn i brudekjolen.... - fortsette å prioritere parforholdet - fortsette å holde meg røykfri - ale opp flere hybelkaniner - drikke en del vin og se mange gode filmer - slutte å irritere meg over at ungene aldri hører på hva jeg sier.. - irritere ungene mest mulig ved å oppføre meg akkurat som dem:) Som dere ser så har jeg kun nyttårsforsetter som det er mulig å holde!! Ser frem til mange gode og morsomme samtaler med dere alle! Godt Nyttår!!
Superlis Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Slutter meg til mange av dine forsetter snulder...skulle gjerne fått av en del kilo,men er jo så deilig og sitte i stolen og spise sjokolade..heheh Ellers så skal jeg prøve og ikke dvele ved ting en ikke kan gjøre noe med og heller leve mer i nuet,gjøre det beste ut av ting og ta meg enda bedre av de som betyr mye for meg!! Lykke til!!! Og ha et supert nyttår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Flotte nyttårsforsetter; man skal bare ha sånne som det mulig å holde! Men hvor i all verden har du tenkt å ta de fem kiloene fra!!??? Truruærheltruskjeg! Såvidt jeg kunne se da vi var ute, trenger du ikke fjerne så mye som en halvkilo engang! Når er datoen, forresten?
♥Snulder Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Det var i november det Reveenka..... Men nå derimot...20 kg ribbe, pølse og div. samt ditto kg potetgull seinere.... oioi... Hehe.. har god tid da! Skal ikke inn i den berømte kjolen før 18.8.
Maud Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Fine nyttårsforsetter :-D Jeg har også ambisjoner om fem kilo i minus, skal fortsette å vise mannen at jeg elsker ham, skal være mer sosial, skal prøve å lage en ny baby, skal fortsette å betale vaskedama så jeg slipper å gjøre noe når jeg ikke er på jobb, skal være mer ute, skal være masse sammen med storebor og minstemann, skal på fine ferier sammen med familien og skal treffe modne mamma'er på Holmsbu.
Urtete Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Noen av mine forsetter: - Drikke rødvin minst like ofte som før - Smile enda mer - Jobbe med positiv tankegang i mitt indre - Prøve å være mer tålmodig med barna..... - Gå flere turer - Være mer ute i frisk luft - Kjøpe noen klær med morsom og frisk farge, ikke like kjedelig som nå... - Le rått og heftig enda oftere, for det er så hærlig - Gi litt mer faan..... - Fortsette å kose meg med en blås på verandaen i ny og ne.... - Bake litt mer (hehehehe burde la seg gjøre uten store anstrengelser) - Ta flere utfordringer Bør være gjennomførbart!;-)))
Reveenka Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Her syns jeg det var veldig mange fornuftige og morsomme nyttårsforsetter! Jeg tror jeg skal prøve å følge dem opp selv, jeg - og særlig de som går på å nyte god mat og drikke, samt le høyt, rått og masse! Ja, og så mere festlige klær!!! c",)
Karomamma Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Ship o hoi, det var mange bra forsetter!!! Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, men når jeg leser her tror jeg har akkurat de samme som deg, Urtete. Bortsett fra det med bakinga da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå