virrevirrehodet Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Har leita og leita etter hvordan man får til å lage "rammer" eller "marger" eller hva man skal kalle det..altså hvordan man får til at man hele tiden har en marg på siden og oppe hvor lenkene står, og at sidene kun skiftes "inni ramma" slik som f.eks her på dinbaby..så står hele tiden menyen på siden liksom..hvordan får man satt opp internettside man lager slik at det blir sånn? Og f.eks med scrolle-funksjon i tillegg (trenger ikke være det da, viktigst at jeg får til det andre). Lager hjemmeside og blir overlykkelig om noen kan hjelpe meg før jeg går på veggen;) Takk!!
SK&Maylen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Skal se p[ det, har ikkje tid akkurat no, men har brukt frontpage, men husker ikkje i hodet korsen, oki?
SK&Maylen Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Sorry, hadde ikkje frontpage på den pcen her enda, har formatert den ser du, og venter på en kompis som har programmene som skal legges inn igjen
-carina- Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Hei du! Kan prøve å hjelpe deg... Ser det er lenge siden du har skrevet innlegget... Så kan du ikke rope på meg på juli-06 klubben dersom du fortsatt trenger hjelp... (Gidder ikke skrive masse dersom du ikke kommer innom og leser det!) )
Mamma-K Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hei. Du må bruke såkalte "frames" til dette. Velg new -> from templates og så velg "frame pages". Der er det flere varianter å velge mellom. Når du lager linken velger du hvor (i hvilken frame) siden du skal linke til skal komme opp.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 http://www.alt.hist.no/adm/itdrift/brukerveiledninger/frontpage/frontpage.html Kanskje du kan bruke noe her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå