dritgrei hei hei! Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Ville i grunnen bare si det, tusen takk for at dere er her, at dere snakker, og forteller, og trøster, og diskuterer - det er så artig. Jeg syns ikke vi bare snakker om været heller... Det går faktisk an å ta opp vanskelige ting her inne, uten det fører til NM i dampveivals, og det er jeg så glad for. Alle har vi ting vi syns er kjipt, alle er vi stolte av noe, alle er vi syke av og til og alle har noe som vi vil dele, og her er det rom for det. For min del så er det et faktum at jeg det siste året har snakket dypere, og mer med dere her inne, enn med folk jeg omgåes, det får meg til å tenke litt.... Eller hva attpåklatten? Man burde vel helst omgåes de mennesker som gir en noe igjen? Jeg syns det er sprøtt å ha et sånt sted på nett, fylt av velvilje og glede, men jeg velger å bli glad i stedet for å bli litt redd... Jeg husker da jeg fant kjæresten min på nett at jeg ikke helt trodde på det som sto. Midt oppi den beste tida i vår kommunikasjon så følte jeg meg mest ensom - bare fordi jeg aldri hadde følt så gode ting for noen før, også var alle de gode følelsene for en jeg aldri hadde møtt... Jeg følte at jeg lurte meg selv på en måte, men neida... Han er jo like ekte som en diamant, og det er dere også! kjæresten min og jeg har det best i verden sammen, og derfor tør jeg å tro på alt det gode som florere her inne også! Derfor vil jeg takke dere for et fantastisk år, og sende dere alle gode ønsker for det nye - vi går mange av oss mye spennende i møte - Noen møter vanskelige ting, og noen av oss møter bryllup, sant vel Snulder.... :-) Jeg gleder meg i alle fall til et år til med dere! Godt nytt år og god klem fra
♥Snulder Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Så sant så sant Dritgrei! Kjenner litt på den følelsen med å snakke dypere med dere enn de jeg har kjent lenge..... jeg gjør faktisk det jeg og! Men... jeg snakker jo med dere hver dag! Det gjør jeg faktisk ikke med alle andre! Jeg trodde ikke helt på at alle var sånn som de sa her inne.... før jeg møtte en hel gjeng av normale, oppegående, varme og sannferdige mennesker!!! Har mått svelge noen kameler angående personer man møter på nett! Glad for å ha møtt dere!
Reveenka Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Er helt enig med dere to, jeg c",)! Opplever også at jeg snakker mer med dere her inne i perioder enn med venner og bekjente rundt meg. Litt fordi livet er så travelt for oss alle at det er vanskelig å møtes eller sitte i telefonen hver dag, kanskje? Her kan jeg gå inn når jeg har tid(og jeg har jo som regel litt tid hver dag...), og så kan dere andre svare tilbake når _dere_ har tid. Og av og til er vi her samtidig, og da får vi de lange, festlige trådene som aldri handler om det som overskriften sier det skal handle om... c",)! Jeg syns det var kjempeskummelt å dra på date med dere første gangen - men alle svarte til forventningene som var skapt her inne, og vel så det! Så nå gleder jeg meg til neste gang vi får til et møte - kanskje det blir spa? Jeg har allerede booket inn tid i gubbens avtalebok...c",)! Håper vi får det like artig i året som kommer, som det vi hadde i året som nå er gått, damer! Reveklem til hele gjengen!
Superlis Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Takker og sender tilbake klemmer og takknemlighet!! Det å få lov til og dele bekymringer,gleder og ting som er vanskelig er godt..det er alltid noen som tar seg tid til og trøste, komme med gode råd eller bare si at de er her inne..som deler av sin erfariger ååå så godt det gjør:)) har nok gått litt i tenke boksen etter ting som er luftet her...nyttårsforsett vil nok bli og bruke tid på de som betyr noe og som også gir igjen av tid og omtanke....Mindre tid her inne med dere vil det ihvertfall ikke bli!! Stor stor nyttårsklem
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Det er godt, og litt rart å se at det er fler som har oppdaget noen nye viktige ting litt klarere etter å ha vært her inne litt.... da blir jeg i alle fall ikke redd!
Superlis Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ikke vær redd du lille dritgreigrei venn,bare smil du og fortsett og del ditt gode humør:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå