Gå til innhold

Ser ikke ut som d blir noen desember baby her....


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Hadde termin i går, å ingen ting skjer. Når han først kommer, kommer d ikke til å være noen igjen her inne som kan si gratulerer en gang. Hva skal jeg gjøre? Flytte til januar klubben? Er d noen flere som går å venter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er her ennå og får nok heller ikke noe desemberbarn. Så jeg skal huske å gratulere deg:)! synes det er litt trist egentlig, de første som fødte fikk 40-50gratulasjoner mens nå er man heldig med 5 nesten....hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel nesten like greit at babyen ikke kommer før imorgen sånn at det blir 2007 barn...

Ja trist at de som er igjen ikke får like mange gratulasjoner, men det er vel sånn at når man har fått så blir dagene veldig hektiske. Sliter selv med å få tid til å sette på dataen etter at Evelina kom til verden... Det går i mating, bleieskift og soving...også soving for meg for tulla er våken hele natta og da må jeg benytte sjansen om dagen.

Ønsker nå dere som er igjen ihvertfall lykke til med fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dårlig med desemberbarn på meg og, men har likevel tenkt å bosette meg i desemberklubben på dib:)

 

synes det er fryktlig trist at vi som sitter igjen ikke får så masse gratulasjoner jeg og... iallefall når vi satt her for noen uker siden og lovte dyrt å hellig at vi ikke skulle bli som novenberklubben ;)

 

vi hadde jo en avtale på kollektiv flytting over 1 januar da, så jeg tenkte jeg skulle flytte meg over i mårra, selv om jeg er like herlig gravid i to uker til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter her...........

 

Ja det er ikke så mye som skjer her inne om dagene!!

Og trist at folk ikke får gratulasjoner nesten.

 

Får vel flytte til dib vi også da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å har dem desember klubb på dib? Trodde d bare var sånn 0-3 mnd osv... Men vi kan jo flytte oss inn dit i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes nesten synd i dere som sitter igjen og venter, og får lite med gratulasjoner her inne når dere en gang blir ferdige.

Jeg hadde termin i dag egentlig, og i morgen er det hele 4 uker siden Christel kom til verden (fikk ikke mange gratulasjonene jeg heller da...). Men inne på dib's-desemberklubb venter vi alle i spenning på resten her inne, og velkommen skal dere være selv om det blir januarbarn =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...