Mamsen86 Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 .. jeg hadde sex! Føler meg nesten som en jomfru igjen.. Blææh..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Her er det mer enn halvannet år, men jeg har ikke vært singel mer enn et år Får ha som nyttårsforsett å finne en fast elsker i 2007, for jeg savner sexen. Men jeg savner ikke noe annet ved å ha kjæreste/samboer/mann (ennå).
Mamsen86 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 Det året her har bokstaveligtalt vært 06 for meg, ja.. ( NULL SEX).. Jeg vil ikke ha noe kjæreste eller samboer jeg heller, men jeg viiiiil ha sex!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Oi..... DET hadde aldri jeg klart..... Nå har jo kjæreste igjen da.. og sa senest i går at vi må begynne å ha mer sex.....! Han var enig han (3-4 ganger pr uke er liksom ikke nok...)
Mamsen86 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2006 Den sexen jeg hadde for ganske nøyaktig et år siden var dårlig sex også - sex med eksen i fylla.. Vi falt ned på gulvet ogsånn.. Det var bare latterlig! Morsomt der og da, men herregud så teit.. Vi fikk jo datteren vår ut av det da, hehe.. Men så skar jo alt seg like etter, å jeg mener - hvor lett er det å finne en pulepartner når man har en mage? Men i 2oo7 så skal jeg på jakt ja!!!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 hehe... ett og et halvt år siden jeg hadde sex sist...savner det innimellom ja, men vil IKKE har kjæreste nå....har vært litt "mannevond" etter jeg ble gravid....hehe
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Ja null sex har vært et drittår på den fronten. Heldigvis ser det nå ut til at det kanskje kan løse seg litt for min del, på mine premisser. Har nemlig truffet en alenefar med samme frihelger som meg, så får jeg se om vi ikke kan benytte hverandre til felles glede på den måten. For ingen av oss har lyst på noe forhold.
SK&Maylen Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Finn deg en fucking good friend! Genial sak
2 søte Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 fælt det. jeg har nettopp gått et halvår uten sex og det var grusomt nok. men for å vere gravid og singel hadde jeg passe bra med sex i år:) finn en fuckings good friend ja! eneste mannfolka er brukanes til:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 pule med exen av og til men den sexen ekje noke å skryte over så eg ser ikkje poenget... da er det bedre uten faktisk!!!! da e det bedre å vere jomfru igjen!
Mamsen86 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2007 Hehe, skal prøve å finne meg en fucking good friend - nyttårsforsettet mitt i år! Edderkoppene i trusa har jo laget et helt borettslag der nede med hus og skyskrapere og det som er, hehe.. Eneste minuset mitt er jo at jeg er direkte redd for å ha sex igjen, hehe! Ikke spør meg hvorfor.. Men bare tanken på en OB er smertefull, hehe! Pingle, jeg? Ikke i det hele tatt.. Men jeg skal nok klare å overvinne frykten min, hehe!
Mamsen86 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2007 Hehe, det samme sier jeg! Men alt ordner seg for snille jenter vett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå