Gå til innhold

Godt Nytt år og takk for det gamle:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle dere flotte, modne her inne et spennende, utfordrende, gøyalt og godt nytt 2007. Måtte året bringe dere mange gleder og fine stunder med de dere bryr dere om:-))

Vil også få takke for året som har gått og alle "opplevelser" vi har delt her. Håper på et like varmt og raust 2007 her inne også:-)

Varme klemmer fra

Hannah og meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og takk skal du ha, for alt du har delt og sagt og gjort og spredt av glede og smil og tanker og slikt! Du er toppen!

godt nytt år til deg også!

Skrevet

Dritgrei fikk vel egentlig sagt akkurat det jeg tenkte!

Godt nytt år alle sammen!!!

Skrevet

Jeg vil også ønske alle de kjekke damene (les: jentene =0)) her inne et riktig spennende,velsignet og fantastisk godt nytt år!! Enda bedre enn det snart foregående året om mulig =0).

Og at alle små (og store) prinser og prinsesser skal få en fin og kjekk nyttårsfeiring,( vi har kjøpt hørselsvern til lillebror i tilfelle...)

Og at de skal vokse og trives og bli om mulig enda søtere og mer sjarmerende og fylle dagene med masse kjærlighet, glede og latter!

Nyttårsklemmer og mange varme tanker til dere her inne som har og har hatt det tøft fra Fru <3 og fra lillebror (spesielt til lille prinsesse Hannah da ;0)

Skrevet

Slutter meg til og sier takk for det gamle og velmøtt i det nye:) Som jeg har sagt før: Det har vært en glede og bli kjent med alle dere fantastiske spreke,humørfylte,sprettne,greie,trøstende super søte damer:)))) Kos kos kos

Skrevet

Takk i lige måde!

Nyttårsklemmer og mentale raketter sendes til dere alle!

Sees i det nye året!

Skrevet

Henger meg på- et Riktig godt Nytt År. Det har vært et spennende år, vi har blitt godt kjent og hatt mange koselige stunder og fått mang en god latter. Gleder oss til flere i året som kommer.

Håper jeg får tid til å henge meg på også i år.

Varme nyttårsklemmer til alle sammen

fra alle barna mine og meg

Skrevet

Godt nyttår tilbake til deg. Takk for alle de flotte, personlige og rause innleggene fra deg i 2006.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...