Gjest Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Ja, skriver mammaer, for det er svært få mannebein inne og går her. Har vel bare vært Bobsimannen som har turt seg innom, hihi. Tusen takk for det året som har gått, og for at dere gjør denne klubben til en koselig plass å være. Takk for gode råd og trøstende ord når det har vært nødvendig. Takk for morsomme historier, og for at dere deler litt av deres hverdag med oss andre. Håper det nye året blir like fint, og at vi holder liv i klubben i 2007 og. Stor nyttårsklem fra meg
Påan-igjen Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja, signerer denne ! Det har vært kjempekoselig å være her i lag med dere. Jeg blir i hvert fall å holde til her også i 2007. Trygve er og blir jo desembergutt uansett år. Artig å følge utviklingen til de som er like gamle videre i utviklingen. Stor nyttårsklem fra mæ
M&Ida Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Oi, vært lenge borte jeg, skjønner jeg etter alle uleste meldinger å bedømme:-) Men GODT NYTTÅR til alle dere ja!!!!!! Veldig koselig å være her igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå