Gå til innhold

Flere som skal føde på A-Hus i beg. av august?


BridgetB

Anbefalte innlegg

Heia!

 

Jeg fødte en gutt på Ullevål i april i år men har nå flyttet fra Oslo til Oppland og er redd for at det plutselig er fullt på Ullevål når men står i døra med rier så denne gangen tenkte jeg å velge A-Hus ved Lillestrøm. Tilhører egentlig Gjøvik sykehus men det blir feil vei å dra siden vi bor på Harestua.

 

Har termin 4 august, hadde vært artig å hatt kontakt med noen som skal til A-Hus omtrent samtidig:)

 

P.S første sjarmtrollet kom 12 dager før termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har termin rundt 7. august og regner med at jeg skal føde på A-hus siden jeg bor i Lillestrøm. Har egentlig litt lyst på Ullevål, men det er jo mest praktisk å ta det nærmeste, og greit for pappan og storebror på 4 år å ha kort vei til mamma og minstemann. Kanskje vi treffes der da? Førstemann kom 12 dager for tidlig hos meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg skal føde på A-Hus og har termin den 10august, er fra og bor i Lillestrøm :) Mitt første barn, gleder oss stort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Jeg skal også føde på Ahus (Har hvertfall søkt) Termin 2/8/07 Begynner på min 11 uke nå. Født 1 gang før på Aker i 1988.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Eg har òg søkt om Ahus. Eg har termin i månadsskiftet juli/august, men er overbevist at ungen kjem etter det...!

 

Bur i Aurskog-Høland, so då er ikkje valget so stort. Kongsvinger har eg ikkje forhold til, og når det gjeld sjukehus i Oslo er eg meir redd for trafikk enn noko anna. Eg jobbar i Nydalen, og kjenner godt til rush-trafikken :(

 

Første for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...