Gå til innhold

Jippi til oss!!!


Mamman til Mina og Sara

Anbefalte innlegg

har ikke begynt med mamma klær enda, men det er ikke lenge før her heller, har en bukse som passer ellers går det i skjørt og kosebukser..

Gleder meg veldig til å kjøpe mine første mamma klær, skal jo bli mamma, og ronny skal bli pappa, det er store greier det, er nok ikke bare meg her inne som sitter med en skrekk blandet lykka, bare ikke les om alle de som det ikke har gått så bra for, det skremmer oss bare enda mer. skal bli deilig å bli ferdig med de første 12 ukene, da er lissom det værste over da, ønsker alle sammen lykke til, og hurra for alle oss som er lure og får sommerbarn, Vi får trøste hverandre når vi går høygravide i sommervarmen.. God klem fra meg til alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, selv om det er 2. gang for meg, så gleder jeg meg til å få mage og ta på klær som viser den fram ;-)

Sist var magen så liten om sommeren, og så ble det vinter og kaldt, så da var det ingen som kunne se magen min likevel (fødte 31. des. 2004). Gleder meg (jaja, vi får se hvor festlig det blir, hoho) til å vandre rundt som en hval til sommeren :o)

Vi bor på Nordmøre nå, men i sommer skal vi bo på Sørlandet, og får kanskje massevis av deilig sommervær!

 

Jeg gleder meg også veldig til å være ferdig med de første 12 ukene, litt tryggere da.

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på!!

 

Jeg tror ikke det er lenge til jeg må kjøpe større bukser el mamma bukser.

Synest ikke jeg ser større ut, men så var det den der bukseknappen da.. den vil ikke igjen.. så vi vokser nok rundt hele i begynnelsen.

 

Jeg er også blitt fan av koseklær og kjoler/skjørt.. perfekt med kjoler som har sømmen under puppene.. pluss lange gensre, gjerne med tights under. Er det bare jeg som legger mer merke til slike klær nå, eller er det siste mote?

 

Jeg tror også vi er heldige som har størst mage i sommer... selv om det sikkert blir veldig varmt:)

 

Men ja, aller først gleder jeg meg også til uke 12 og kontroll... da skal jeg puste lettere... og virkelig begynne å glede meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ser du bor på Nordmøre. Hvor eksakt bor dere? Jeg er født og oppvokst på Nordmøre. Bor nå på Sæbø på Sunnmøre. Når har du termin? Min egen termin er 11 august. Gleder meg til å få ett lite barn igjen. Har en datter som blir tre år 14 februar.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...