Gå til innhold

og hvem er i gang????


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei,trodde noe kanskje kunne skje i natt.tok klyster,fikk sterke rier av de men de dabbet av etter noen timer,,,,,,snufs..så det ble bare en kort natt med mye ondt..

blir nokk januar barn på meg i hvertfall.

er det flere som er veldig lei???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååååååååååååååååååååååå lei!!!!!

må innrømme at jeg er mega sliten og, etter 3 natta på rad med maserier!!! Arrrrrrrrrrrrgh! har hatt jevne maserier, dag og natt nå siden natt til fredag, varer ett minutt og er nå 7-10 min mellom. men ikke vondere enn at jeg kan gå, stå, banne og flette:(

 

kunne brydd meg mindre om han kom idag eller i mårra, spiller liten rolle:)

 

så klyster ga ikke store virkninga nei?

 

nei, de kommer nok når de vil disse småtassene;) skal prøve å nyte nyttårsmiddag i dag i steden og heller slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.jeg hadde kjøpt det for lenge siden ,tenkte at det var domt at den ble stående.de var så vonde at jeg vrei og pustet meg igjennom de.så fra i dag skal jeg ikke jøre enn dritt.får komme når han kommer ,tror ikke jeg kan jøre så mye alikevell.blir bare unødig plagsomt,og lite søvn.hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

ja, var det jeg frykta:)

 

jeg vakler veldig mellom at jeg skal la ting skje som de skjer og gjøre ALT i min makt for å få igang noe;)

 

så vi får se hva dagen bringer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke igang. Skal ta det med ro fram til 20.00 i kveld. Etter det skal jeg gå meg en tur, ha en runde i høyet osv. Er 5 dager på overtid.

Krysser fingrene for at ingenting skjer de neste 12 timene. Å begynne med rier nå hadde vært litt for nervepirrende. Litt rart å håpe på en lang fødsel for at barnet skal bli eldst i klassen.

 

Det er ikke det at jeg vil ha nyttårsbarnet, men i morgen er siste dagen med barnevakt for eldstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...