Gå til innhold

og hvem er i gang????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen potensielle nyttårsbarn på vei ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,trodde noe kanskje kunne skje i natt.tok klyster,fikk sterke rier av de men de dabbet av etter noen timer,,,,,,snufs..så det ble bare en kort natt med mye ondt..

blir nokk januar barn på meg i hvertfall.

er det flere som er veldig lei???

Skrevet

Sååååååååååååååååååååååååå lei!!!!!

må innrømme at jeg er mega sliten og, etter 3 natta på rad med maserier!!! Arrrrrrrrrrrrgh! har hatt jevne maserier, dag og natt nå siden natt til fredag, varer ett minutt og er nå 7-10 min mellom. men ikke vondere enn at jeg kan gå, stå, banne og flette:(

kunne brydd meg mindre om han kom idag eller i mårra, spiller liten rolle:)

så klyster ga ikke store virkninga nei?

nei, de kommer nok når de vil disse småtassene;) skal prøve å nyte nyttårsmiddag i dag i steden og heller slappe av :)

Skrevet

ja.jeg hadde kjøpt det for lenge siden ,tenkte at det var domt at den ble stående.de var så vonde at jeg vrei og pustet meg igjennom de.så fra i dag skal jeg ikke jøre enn dritt.får komme når han kommer ,tror ikke jeg kan jøre så mye alikevell.blir bare unødig plagsomt,og lite søvn.hehe

Skrevet

*ler*

ja, var det jeg frykta:)

jeg vakler veldig mellom at jeg skal la ting skje som de skjer og gjøre ALT i min makt for å få igang noe;)

så vi får se hva dagen bringer;)

Skrevet

det får vi .:)

skal ut å gå tur med lillemor.og ta ein dupp kanskje.hehe

trøtt og sliten i disse tider.

Skrevet

Jeg er ikke igang. Skal ta det med ro fram til 20.00 i kveld. Etter det skal jeg gå meg en tur, ha en runde i høyet osv. Er 5 dager på overtid.

Krysser fingrene for at ingenting skjer de neste 12 timene. Å begynne med rier nå hadde vært litt for nervepirrende. Litt rart å håpe på en lang fødsel for at barnet skal bli eldst i klassen.

Det er ikke det at jeg vil ha nyttårsbarnet, men i morgen er siste dagen med barnevakt for eldstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...