go'matræva og lillegutt Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Fant i dag ut at jeg skal ha et lite septemberbarn, vårt første, og siden jeg er relativt blank på dette, lurer på om noen kan hjelpe meg med ei grei liste over hva man kan og ikke kan spise mens man går gravid? :-) Takk for hjelp!
ToPrinsesser<3 Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer! Ta en kikk på denne siden for tips og råd: http://matportalen.no/Emner/Gravide Ellers er folat eller kosttilskudd spesielt for gravide å anbefale; www.equazen.com selger mumomega
go'matræva og lillegutt Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Tusen takk! :-)
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Hei!Først å fremst:GRATULERER! Det er 10 mnd siden jeg gikk gravid så jeg kan knapt huske hva man ikke kunne spise..men jeg er vertfall sikker på dette!: Vask grønnsaker/salat ekstra godt(inneh.toxoplasma-skader fosteret ditt) Kom ikke i kontakt med katteekskrementer spis ikke rått kjøtt Det er dette jeg husker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå