Gå til innhold

hvordan har deres år vært??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har lyst og fortelle om året som snart er omme????

mitt er det mye vondt i, men også mye glede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...

d besta som har skjedd meg i år va når eg fekk guttongen min:-)

om ei uka e det et år siden:-)

masse krangling me pappen hans, d e vel d negative..

og ja hmmm tenke tenke.... masse som sjedd dette året..

Skrevet

Tror aldri eg har hatt ett år som har skjedd så mye i eg, som du sier, masse vondt, men og masse glede!

Snuppa kom jo til verden!

Men no tenker eg at det som var vondt det skal bare glemmes, og det gode skal huskes :)

Skrevet

enig der, de gode skal huskes og det vonde glemmes, men fort gjort og gjøre omvendt.

men skal ta ett nyttårs forsett, tenke på kun det positive, hehe ryker på ræva første uka tenker jeg...

Skrevet

Ett år med både smerte og glede. Det er nå helt sikkert.

Er litt sentimentali disse dager. På denne tida i fjor satt jeg med knust hjerte, stort sinne mot en jeg elsket høyt og jeg var redd for hva fremtiden ville bringe.

Jeg fersket min exkjæreste i å være utro sist romjul. Han ødela jula for meg, og han ødela meg. Det tok meg ennå 3 mnd inn i dette året før jeg klarte løsrive meg helt fra han. Dvs, jeg utnyttet hans arbeidskraft en del også mot at han faktisk trodde jeg hadde tilgitt han nok en gang... :P

Så skulle det gå noen mnd, og jeg treffer en fantastisk fin gutt :-) Fra første dag har vi vært uadskillelige! Helt utrolig :-) Vi har en så samstemt kjemi og jeg blir mer og mer forelsket for hver dag som går. 7 mnd har det allerede gått.. Han var her nå nettopp... kunne ikke bli over natten :-(

Vi har kost oss med å prate, se en film og god deilig sex.. tjihi :P

Han avsluttet kvelden med å si: Da ser jeg ikke deg før neste år.....

Off! Hørtes så lenge ut... men jeg svarte bare: mhmm.. og da skal dere flytte inn til meg!! Og han var ENIG :-))) Vi har snakket om det før, og nå kan det like godt skje. De er jo her mer enn hos seg selv..

Vel, virker som dette året handler mer om min flotte kjæreste enn om mine barn.. Det gjør det helt klart ikke :-) De har blitt ett år eldre, de er to flotte enkeltindvider og de er to veldig trygge barn.

Begge to har lært å svømme nå i høst, de har hanket inn pokaler fra ulike fritidsaktiviteter og de gjør sin mamma veldig stolt :-)

Tross en dårlig start på 2006, kan jeg heldigvis avslutte det med æren og stoltheten i behold!

Godt år 2007 til alle dere :-)

Skrevet

Har hatt det mye vondt, men...

Har feiret jentas 3årsdag:)

Har fått strålende resultater på skolen:)

Vært med jenta mi på massevis av aktviterer, alltid like koselig:)

Livet har vært kjipt, men jeg har likevel sååå mye å være takknemlig for=) Velger å ikke nevne det kjipe, synes det er bedre å trekek frem det positive=)

Skrevet

For det meste et år jeg helst vil glemme, men sannsynlig vil jeg sent glemme det;(

Håper veeldig på mange oppturer når vi nå går inn i 2007;))

Skrevet

mye positivt og negativt.

flytta til en annen kant av landet i februar pga mye bråk med barnefar

ble i april mamma til verdens skjønneste gutt

mista mamma i april

og ellers er det hendt mye..tror ikke jeg skal grave i alt...

men som det er sagt over her...man må prøve å huske det positive og glemme det negative : )

Skrevet

Årets start var ikke noe trivelig. Gå inn i ett nytt år alene med to barn var ikke noe jeg hadde lyst til. Hvertfall ikke på den måten det skjedde, men det måtte til.

Nå lyser heldigvis livet igjen for alle parter, og alle har det så bra som vi kan ha det tror jeg. Jeg har truffet en herlig mann med noen herlige barn. Så jeg koser meg virkelig. Og min exmann har fått seg samboer som mine barn liker. Alle voksne og barn kommer godt overens, selv omd et til tider er uoverensstemmelser har vi kommet så langt at dette løser seg kjapt på en grei måte heldigvis. Hverdagen begynner endelig å falle til ro.

Men nå med åretsslutt kom en liten strek i regningne da. Syk! Men det må en vel bare ta med.

Skrevet

Eg må faktisk si at eg er blitt masse flinker å huske det positive, og tenke positivt, må det for Maylen, ho blir jo påvirka av min negative tone :)

Så fekk eg jo god øvelse i ett svangerskap aleine ;)

En erfaring rikere tenker eg bare!

Skrevet

2006 har vært et helt greit år,er ingenting spesielt som har skjedd. Men jeg har det mye bedre med meg selv denne nyttårsaften enn jeg hadde forrige, så jeg tar det derfra og håper på at det neste året blir et bra år. Godt nytt år til dere alle :)

Skrevet

2oo6, ja.. Et år med mange tårer, mye sinne, mye svik, mange løgner.. Men også mye glede - datteren min ble født! Det beste som noensinne har hendt meg! <3 Jeg har det mye bedre med meg selv nå, enn jeg hadde i begynnelsen av året. Jeg føler meg sterk og trygg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...