Gå til innhold

Flere som har hatt det tungt i jula?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet et barn for snart to år siden og det er helt grusomt...Har fått et barn etter det, men jeg tenker så mye på det barnet vi ikke har her...

Har vært så ustabil i jula, gråt smil..mer gråt...og mer smil da. Elsker jo lillebror, men det er så sårt med savnet at jeg føler jeg overser han noen ganger:(

Måtte bare skrive ned tankene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det! Vi var på julebord, og midt oppi alt det morsomme måtte jeg gå for meg selv å gråte litt.. Enda det er over to år siden vi mistet..

 

Vi glemmer nok aldri, og det ER tungt.. Men vi kommer igjennom det, vi MÅ bare. Det er så tungt og så trist, og det er urettferdig også!

 

Og du har også et barn til, vi også.. det hjelper enormt.. Mange ganger jeg har stått opp om natten bare for å kose han over kinnet.

 

Det vil alltid være et stort tomrom inni oss, etter barnet vi mistet. Vi vil alltid ha sorg. Men vi kommer oss gjennom det, sammen med familien og sammen med andre som har mistet.

 

stor juleklem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler virkelig med dere. Vi mistet veslejenta vår i romjulen i fjor. Var 21 uker på vei i sv.skapet, og vannet gikk natt til 3. juledag. Ei aldeles nydelig lita prinsesse ble født natt til 5. juledag.

 

I året som har gått har det skjedd mye. Jeg ble gravid 6 uker etter fødselen, og lillebroren hennes ble født 29. september i år, 6 uker før termin. Han er så herlig. Koser oss masse med han, men vi mangler et lite barn. Det er utrolig tungt.

 

Som dere sier, dette er noe vi bare må gjennom. Ofte tenker jeg tilbake og kan ikke tro det er sant. Men det er det. Det er bare minner og bilder igjen.

 

Man glemmer aldri, og det skal man ikke heller.

 

Tenker på dere.

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...