Gå til innhold

Uke38 og blitt alene... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, da er jeg blitt alene, mye krangling med kjæresten, en del frem å tilbake... Å nå har han dratt.. sitter igjen her med hunden vår og magen min... føler meg helt alene... Aner ikke hva jeg skal gjøre. Helt knust, bare gråter å gråter jeg nå... Ikke svarer han på tlf eller noen ting... Noen tips om hva jeg skal gjøre... ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en dag av gangen. husk på å du bærer på en verdifull last inni magen din.dette høres veldig trist og leit ut men du må prøve å tenke positivt. for din og babyens skyld.

kan ikke gi så mye råd men sender deg masse klemmer, du må prøve å være sterk.

Skrevet

Hvis det er slutt mellom dere, vil jeg bare si at det går an å være alenemor også. Jeg var alene hele svangerskapet og har eneomsorg et barn på 6mnd. Det fins hjelp og støtte å få andre steder fra eks familie og venner. Du er ikke alene. Lykke til:)

Skrevet

Gå å snakk med jordmora eller en lege, hvist du rekker dette. ellers kontakt hs med engang du har født. Du trenger oppfølging tror jeg, ikke lett å bli alene rett oppunder fødesel. Jeg ville gått noen jeg kunne pratet med, så du ikke risikerer å få fødselsdeprisjon. Kansje du skulle sjekket om det var en mor barn gruppe du kunne gått til i kommunen din, dette er for mødre som er alene med barna sine, der kan di hjelpe til med mye, hs hvet om dette å kan vidreføre deg. Jeg går i sån gruppe å det har hjulpet meg mye etter att jeg ble alene. Å da blir du også kjent med andre som er i samma stuasjon som deg.

Håper alt ordner seg for deg ihvertfall, en god klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...