Gå til innhold

så glad jeg er


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg akkurat melding av de jeg skal leie av, kan flytte inn i morgen!! Jeg starter nyåret så positivt at nå føler jeg ingenting kan gå galt:) Alene er jeg jo alt blitt.. Har bodd hos mamma i par mnd nå siden vi blei "dumpa" Å gud hvor godt det skal bli å starte på nytt, om vi så ikke får råd til annet en macaroni helt til skattepenga kommer så kommer jeg til å smile! Endelig har jeg det skikkelig bra IGJEN:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med nytt sted :)) så koselig.

 

en så fin ting og starte nye året med er bra.

 

ønsker deg masse lykke til.

 

og godt nytt år..

 

klem

Skrevet

sorry. den over skulle ikke være anonym da... trykka feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...