Eucerin Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Da fikk jeg akkurat melding av de jeg skal leie av, kan flytte inn i morgen!! Jeg starter nyåret så positivt at nå føler jeg ingenting kan gå galt:) Alene er jeg jo alt blitt.. Har bodd hos mamma i par mnd nå siden vi blei "dumpa" Å gud hvor godt det skal bli å starte på nytt, om vi så ikke får råd til annet en macaroni helt til skattepenga kommer så kommer jeg til å smile! Endelig har jeg det skikkelig bra IGJEN:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 gratulerer med nytt sted ) så koselig. en så fin ting og starte nye året med er bra. ønsker deg masse lykke til. og godt nytt år.. klem
Andrea05 Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 sorry. den over skulle ikke være anonym da... trykka feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå