Raspberrywoman Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Vi giftet oss stille og rolig for 1 mnd siden og skal nå arrangere vennefest. Vi vil at det skal være uformelt og god stemning. Noen tips til hva vi kan gjøre? Mat og drikke er under kontroll, men ikke programmet for kvelden! Det er bare gjester på vår egen alder, rundt 30, og det er absolutt rom for å finne på litt hvert fanteri...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 jeg har vært på julebord for noen år siden der det ble under middagen holdt et "bryllup" med gjester... det vil si at under bordkortene til folk var det skrevet hvem de skulle være og litt om dem. Var kjempe morrsomt og selvsagt kom det noen taler ut over middagen! var en kjempe suksess! foreldre som er skilt, nye parntere, brudepar som ikke vi ville gifte seg osv.... dere trenger jo ikke å være brudeparet....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 *Ta dere en tur på loppemarked. Kjøp billige stygge gale klær. Gjerne hatter- briller etc. Vi har alltid liggende en masse utkledningsklær i "festlokalet" vårt i hagen. Det blir alltid kjempe liv her på festene våre fordi folk bli litt ville og gale av å kunne "leke". Videre har man jo ulike konkuranser man kan arrangere. Skaper alltid litt god stemning. Overraskelsesmomenter er alltid en innertier. Temaparty: Kle deg i en farge dere bestemmer. Akebakke forspill. Heks og trollfest. Nisseparty i juli Kyllingparty Brud og brudgom party - der dere kler dere ut som prester? Så kan dere holde komiske taler og vie i vilden sky! :-) Ellers en god ide med vennefest etter enkel sermoni. Jeg har vært gift en gang før ( svært ung - skilt nå) Vi hadde vennene til kaffen den gang, angret etterpå. Med treg rolig familie og livlige venner, hadde vært bedre å dele opp gjengen. DET gjør jeg og samboeren min neste gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå