Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hva var første tegn på at fødselen var i gang? Har termin i dag, men aldri kjent en eneste rie eller kynner eller noe sånt.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Vannet gikk, 6 dager før termin. Først kom det litt dråper, og så etter ca to timer fosset det ut. Riene begynte to timer etter det. Har hatt mye kynnere siden uke 20 av svangerskapet, men de ble ikke kraftigere eller mer hyppige på slutten (heller omvendt). Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ble nesten hyperaktiv kvelden før, fikk masse energi, vasket leiligheten, gikk lang tur etc.. Jeg som hadde vært "daff" så lenge, gikk å la meg, våknet 3 timer etter av veer Så tok det nesten ett døgn før han var ute... smerten ble glemt like etterpå Lykke til ! Gleder meg til min fødsel.
en liten i magen Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg var ute å gikk tur, da jeg plutselig kjendte mensmurringer/smerter i korsryggen. Fødte to dager etterpå.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Etter at min slimpropp gikk, fikk jeg maserier i fem dager. (Magen ble stram regelmessig, og jeg fikk litt vondt i korsryggen) Jeg lurte veldig på om jeg ville skjønne hva som virkelig var rier til å begynne med, men det var absolutt ingen tvil når det først begynte.
Mammaja 120107 Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Det murret litt i magen noen timer før vannet gikk. En-to timer etter det begynte riene og 11,5 timer etter at vannet gikk var gutten vår ute. Første 1-2 timene var ikke riene spesielt vonde.
gravid me nr. 2 Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 jeg hadde vært veldig hard i magen, men det snudde dagen før gutten vår kom til verden. da var jeg veldig løs i magen. våknet kl 3 on natta av at vannet gikk. hadde på forhånd hatt litt kynnere den siste tiden. riene kom med en gang, og prinsen var ute 8,5 t etter at vannet hadde gått.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Hos meg var d INGEN tegn før vannet gikk å riene startet med ca. 2 min mellomrom og fødselen var i full gang:-)
Yellowgoldfish Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Slimproppen gikk på ettermiddagen 6 dager etter termin. Var superslapp utover kvelden - voknet med første ri halv 4 på natten. Fødte halv 8 kvelden etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå