Gå til innhold

I'm back...


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Har ikke vært her på noen dager nå. Jeg har ikke født, men vært så sterkt plaget av migrene, hodepine og maserier at jeg bare har ligget i senga de siste dagene - ikke særlig gøy!

 

Vel, jeg får prøve å oppdatere meg litt, det er vel ikke så mange igjen her nå...Jeg har jo termin i morgen, men satser på å drøye'n til januar. Uansett så blir jeg satt igang på tirsdag pga. lite fostervann hvis han ikke har kommet til da.

 

Hvordan er formen deres om dagen da? Jeg har lagt på meg 25 kg nå og ser ut som en flodhest, oppblåst og dratt - huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Ikke godt det der med hodepine og maserier altså!!

Sliter med maserier og kynnere jeg også.

 

Du er heldig så blir satt i gang tirs da, misunner deg litt. Skal på kontroll på sykehuset 5 jan jeg er da 12 over termin:(

Håper de setter med igang da.

 

Tror vi alle ser ut som oppblåste flodhester, ikke noe gøy:)

Samboer påpeket i går at jeg hadde fått dobbelhake(hørt noe så frekt,hihi..)

 

Ha en forsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ok i dag. Har hatt noen dårlige dager, men er ok nå. Lagt på meg ca 16 kilo.

 

Det minker med folk her nå. Lillemor har vel født i dag. Med min flaks føder jeg vel i morgen 23.45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får bare knipe igjen...Har spurt jordmor da om det går ann å bestikke dem mht. klokka - fikk egentlig ikke noe svar.

 

Jeg har hele tiden gått til ekstra kontrl. pga komplikasjoner med 1.mann og vekstavvik nå. Overlegen tok ultralyd på meg på torsdag, men han tørte ikke undersøke meg for modenhet siden jeg hadde så lite fostervann. Han mente at da kunne fødselen settes igang, så kroppen er rimelig klar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der sier sambo også. Kommer han før 24 på nyttårsaften, så "må vi gjøre noe" - hehe, tror kanskje ikke de er så lett bestikkelige, men er jo verdt et forsøk ;)

 

Synes det er rart å ha nurket i magen fortsatt. Koselig selvsagt, men kjenner at det gjør mer vondt nå enn før. De ville sette meg i gang for en måned siden pga komplikasjoner, men siden jeg ba om å få sett det an litt, så lot de det stå til. Ting "ordnet" seg, og babyen har blitt der inne. Rart å tenke på at vi kunne hatt en 1mnd gammel baby nå.Blir nok uansett satt i gang i løpet av neste uke, da den "ekte overtiden" begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...