Gå til innhold

smerter i magen


hjertebarn

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har det? Jeg kjenner litt takvise smerter, spesielt etter å ha gjort ting, (jobbet feks). Blør ingen ting, men lurer jo fælt på hvorfor det er slik?? noen som vet; eller som kjenner det slik selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det har jeg. Jeg hadde det slik med førstemann også og da var jeg livredd. Jeg er mye roligere denne gangen. Prøv å ikke bekymre. Det kan jo også være bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mulig at det bare er livmora som strekker seg...det kan kjennes ut som sterke mens smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann er første gangen for meg dette men har tidvis smerter i magen som du beskriver....kjennes ut som menssmerter.

En venninne beroliget meg med at hun hadde det en måned da hun ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også menssmerter i magen.... og skikkelig vondt i korsryggen - akkuratt som når jeg har mensen.

Jeg synes det er litt ekkelt, men får prøve å berolige meg med at det er normalt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk vært og fått det sjekket. Dere skal vite at dersom dere har det som meg, mye smerter men ikke blødninger, er det mest sannsynlig helt ufarlig. Jeg dro til legen fordi smertene var så kraftige at det virket usannsynlig at dette skulle være en naturlig del av svangerskapet. Når jeg først kom til legen, mistenkte han enten spontanabort eller svangerskap utenfor livmoren. Jeg ble sendt videre til gynekolog og fikk ultralyd for å utelukke svangerskap utenfor livmoren, og det ble utelukket. Det er visst helt normalt, men det er fryktelig vondt. Føler med dere alle, sliter fortsatt med det, har hatt det i ca. en uke. Skal visst bare vare de første ukene. Hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...