Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 viss man er blitt voldtatt og det er blitt ett barn av det, mener noen av dere fortsatt at far skal ha samvær??? eg har ingen kontakt med barnefar, har en sønn på 12 mnd. eg kommer aldri til å godta barnefaren/han er også dømt for overgrep på en 6 år gammal jente. og dette er ikke lett når han bor 5 min ifra meg og eg treffer på familien hans ofte!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 selvfølgelig skal ikke barnefar ha samvær!! stå på ditt kjære deg, for dere begge!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 NEI...mener absolutt ikke at far skal ha samvær da... utrolig trist om du har opplevd dette...kan ikke være non lett situasjon.. og spesiellt ikke hvis han er dømt for pedofili også.....da er det nok ikke noe problem å få rettslig kjennelse om at han ikke skal ha samvær heller. håper alt går bra med deg og sønnen din.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 tusen takk for fine svar. eg har ikke snakket med han siden den hendelsen og har ikke skrevet han opp som far så han har ikke krevd noe enda.. men den dagen kommer vell en gang uansett.. så eg får bare være klar...
Eucerin Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 huff a meg sånt er virkelig alt for trist å høre. Tror ikke jeg engang hadde fortalt ungn min hvem faren var jeg, år den er stor nok til å lure! ønsker deg alt godt og lykke til! Men han vet vel ikke selv at han er faren heller da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 nei faren vet nok ingenting. men vi har snakket med oldemoren til sønnen min en gang. det værste er at han ligner litt på han.. uff.. av og til har eg lyst å gjemme han:( men han ligner mest på meg og broren min. som de sier.. det spørs hvem sitt øye som ser! men det er vanvittig vanskelig å forholde seg til venner og familie. ingen i slekten vet noe.. untatt mamma. eg skal begynne i ny jobb på onsdag og hva skal eg svare når folk spør... uff... eg gruer meg sånn..
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 er ikke lett det der...har heller ikke oppgitt noen far til gutten min. og er heller ikke så mange som vet hvem faren er. han veit det selv men vil ikke ha noe med han å gjøre og ikke får han det heller...etter mye trusler etc når jeg var gravid...(han truet også med å drepe han da han var født.) men merker det er vanskelig når folk spør hvem pappaen er og slik..og når jeg møter kamerater og familie av han. har flyttet til en annen kant av landet,men er jo ikke alle i min familie som vet det heller.. du må ha gratulerer med ny jobb : ) det kommer sikkert til å gå helt fint.. jeg pleier å si at vi av private grunner ikke har kontakt lengre og da pleier ikke folk å spørre så mye mere (iallefal ikke folk jeg ikke kjenner så godt) iallefall lykke til : ) bare si ira hvis du vil prate på msn eller noe: )
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 det er godt å høre at det ikke bare meg i den situasjonen... vi kunne godt ha snakket på msn? kan eg få din addresse??
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 jeg legger ut en e-postadr. så kan du få msn adr min da...har hele navnet i den jeg bruker til vanlig men send meg en epost på [email protected].
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 nå har eg sent en min addresse på mailen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå