Gå til innhold

Noen som skal gifte seg sommeren 2008 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal vi, og det hadde vært fint å pratet med noen her inne om planlegging og sånn..

Jeg ble fridd til 22. desebmer, så dette er ganske ferskt.

Har funnet en dato, og det blir 31. mai - 08, håper det er ledig kirke da. Skal ringe de til uken.

Hvor mye har dere planlagt da?

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei...!!

Me ska gifta oss 16.08.2008. Glede oss masse men har ikkje funnet heilt ut kossen me ska ha d....men kirken e allerede bestilt:) Samboeren fridde 16 juni i år:) Hadde vært koselig å pratet litt om d da:)

Skrevet

bare meg igjen.har bare bytta nick:)

Skrevet

Hei igjen..

Så moro da...

Hvor i landet kommer du i fra da?

Hvor gammel er du?

Barn?

Har du msn?

Høres ut som det avhøret dette..(hihi)

Klemmer fra

Skrevet

Hei igjen du:)

Bor i Sandnes, men kommer fra Karmøy ( haugesund området) og d e der me ska gifta oss:)

Eg blei nettopp 23 år og har ein sønn som hette Sindre som e 3,5 mnd. Så minien ska væra brudesvenn:) he he

hotmailen min e [email protected]

Håper å hørra fra deg:)

klemmer

Skrevet

Da har jeg akkurat lagt deg til i msn, så hvis du ser et nytt navn på M.. så er det meg.

Prates :-)

Skrevet

jeg skal mest sansynlig også gifte meg sommeren 2008;)

har ikke bestemt dato enda men vi jobber med saken:)

Skrevet

Vi har planlagt å gifte oss 20.09.2008, på datteren våres 2 års dag :o) Har vært forlova siden oktober 2005, så det går litt tregt med oss. Men vi måtte utsette bryllupet da vi ventet barn.. Så nå må vi spare...og spare...

Har dere satt opp noe form for budsjett? Jeg er litt nysgjerrig på ka ting koste...

Vi har ikkje planlagt så mye... Men jeg vet hvem jeg skal spørre om å være forloveren min...

Skrevet

Da har vi fått bekreftet datoen, og kirken er i boks. Den hellige dato er 31. mai 2008, og det skjer i gamlebyen i fredrikstad. Ringte kirken i sta, og "bestillingene" for 2008 i den kirken startet i dag. Telefonen hadde ikke stått stille der ett sekund sa de...

Da er det lokaler som må bestilles, og det bør vi også få i boks i dag.

Ellers så er forlovere i orden.

Da er det ikke mere som er blitt gjort her. Det er ennå lenge til, men det var kirke og lokale som vi ville ha i boks fortest mulig.

Det neste vi skal ordne er catering, trubadur og kameramann.

Budsjett har vi ikke satt opp enda, men det kommer vel. Tør ikke tenke på hva dette vil koste...

Klemmer fra

Skrevet

Vi håper å gifte oss sommeren 08, kommer litt an på økonomi å slikt da, men vi skal gjøre det enkelt og relativt rimelig. Har ikke kommet så langt som til å bestille kirke enda, men vi skal ha vielsen i ei lita bygd, så tror ikke det blir noe problem. Tror jeg har ganske kontroll på det meste, men det er sikkert en million ting jeg har glemt å tenke på:)

Skrevet

Hei hei!

Vi skal gifte oss i juli 2008!! I Bergen. Noen andre som skal gifte seg i Bergen? Hvilke kirke? Selskapslokale? Hvor mye skal dere bruke? Noen som har tips om bryllupslokaler?

Skrevet

off ja d må me o....spara og spara....har ikkje peiling på ka d vil komma på...men eg har lyst å ha d enklest mulig....!!

enn me dokke da??

vett dokke kor mange dokke ca blir???

Skrevet

oi begynte å telle de jeg kunne tenkt meg å be...det ble 80 stk..jeeez

Skrevet

DÅ VA SINDRE KOMT TIL VERDEN!

vi skal oxo gifte oss 16.08.08, gleder meg masse og er overbevist på at det er en FLOTT dato å gifte seg på.hihi

har dere kommet noe lengre enn å finne datoen eller?

Skrevet

Hei hei...

Jeg er meget fersk her inne, men synes det er kjempe hyggelig og hjelpsomt å kunne prate med flere som er i samme situasjon og skal gifte seg ca samtidig..

Rioja!!!

Vi skal også gifte oss i Østre Fredrikstad Kirke...Den 16.08.08.

Ringte dit i stad og bestilte endelig..Det er en kirke som er veldig populær så vi tenkte at det er best å være tidlig ute...

Ser at det er flere som har tenkt den tanken:)

Har dere bestilt selskapslokale enda?

Det er ikke overflod av de fine lokalene i fredrikstad så vi må vel være tidlig ute der å...

Hadde vært hyggelig å pratet mer med deg siden vi er fra samme by og kanskje skal sjekke ut de samme salongene,frisører og div.

Ha en fortsatt flott dag!!!

Skrevet

Dytter litt jeg...Spennende å se at det er flere som skal gifte seg i Fredrikstad her:)

Skrevet

Jeg skal gifte meg sommeren 2008.

Vi skal gifte oss på Seychellene. Det blir bare oss to. Og så skal vi ha en stor fest når vi kommer hjem.

Så vil gjerne være med å planlegge...

Men vet ennå ikke hvilken dato, man kan ikke bestille 2008 bryllupene ennå når det gjelder Seychellene. Men håper på August.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...