Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ska først ha barnedåp i begy av januar og bryllup i juni..ska sy selv etter egne tegninger,både dåpskjole og brudekjole..ang utdrikkings-lag..jeg vil itte ha et og har sakt det til min forlover så vi to ska dra på spa sammen..det jeg har lyst te men ka mener dere?kor viktig er dette utdri-laget?vil gjerne ha noen synspungter på det??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Det er opp til hver enkelt dette. Min venninde ville ikke ha, men vi ordnet et lite koselig et med bowling og mat - det var alt. Ble ikke noen suksess. Hun var sur og tverr hele kvelden så det ble ikke noe koselig i det hele tatt. SÅ dersom du ikke vil ha så drit i det. Mye bedre det enn at det ender slik som det gjorde den gangen med oss. Var ikke mye koselig å være med på det. Lykke til!
♥Snulder Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg og samboer skal ha felles "utdrikningslag" eller vennefest som vi heller kaller det. Har planer om painball- kamp gutta mot jentene. Deretter tenkte vi å dra alle i hop med på den lokale "gjørmepadden" En liten selskapsbåt med mat- og drikkeservering. Hadde vært fint om vi kunne planlegge fint vær i tillegg, men vi får ta det som det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå