Gå til innhold

jeg er alene i slutten av tjueåra å.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det ikke godt her eg sitter. Ungen min på 14 mndr er hos pappen sin i heljen å eg får høre at han er så snill og eksemplarisk å sover godt der. Hjemme er det noe helt aent. Eg ver han er liten å eg tror ikke han kan ha adhd.... men noe er det.. Er det meg?? Hva gjør eg feil? Han suttrer hele tida å får raserianfall... noen ganger er han utrøstelig.. Er det kjedelig hos meg? Er vi for lite ute? jeg har ikke billappen!! Legger eg han for tidlig som er syv? han styrer på om natten (men aldri hos faren) jeg gråter!! Jeg må være tidenes møkkamor! Ungen min liker meg jo ikke. Det sier faren og da vi kranglet om rutinene til barnet vårt her forleden. Han er enormt hyper av og til.... det er eg som ikke er god nok barnet kan ikke ha adhd!!!!! faren hadde det som barn å eg hadde snev av det......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! "Godt" å lese innlegget ditt. Jeg føler meg også som tidenes møkkamor ja, med en gutt som nekter å sove og nekter å høre på meg! Lei søvnløse netter og trass.... Msn?

Skrevet

eg har også en sønn som er EKSTREMT HYPER. sitter ikke på fanget i det hele tatt. må lure og lokke i han mat til hvert måltid. faren har adhd.. uff?? er dette ett tegn?

Skrevet

Vil si det at det ofte går i arv,så du skal ikke se bort i fra det.

En annen ting. Du tar deg av den daglige omsorgen og det gjør at de helgene som barnet er hos far er så sjeldent at da evt barnet får all oppmerksomhet.

Her er det akkurat det samme, men jeg må ha rutiner i hverdagen endten far og sønn liker det eller ikke. I helgene hos far er det helg og kos og masse oppmerksomhet.

Sånn er det når vi som har de 24 timer er nødt å være litt harde, lage rutiner, være streng og kanskje ikke gi barnet oppmerksomhet hele tiden. Vi kan ikke strekke til med alt, men hadde vi hatt barna 2 hver helg skal du ikke se bort i fra at vi ville ha klart det fedrene klarer..Hehe

Stå på jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...