Gå til innhold

mornigs !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blåser det storm hos dere??

her øker det på gitt.

men så lenge jeg slipper ut er det heeelt ok =)

skal trave rundt med støvsugern jeg...en liksomfadder har meldt sin ankomst her...jentene ser han ikke eller hører fra han ellers,men nå skal han komme ja....kjenner jeg er en smule grrrrrrr nå ja...

jeg bare må lime på meg den der smilemaska,så er det duket for inntak av nytt,siste år....

(føler meg liiitt ekkel nå,men han irriterer meg....)

ha en super dag da.med eller uten vind =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De der kan irritere på seg gråstein.... støvsug sånn fort, så blir alt mye bedre... du kan godt kaste skittentøy sånn hardt ned trappa også... :-) (skoene kan du spare til du er ordentlig forbanna... hehehe)

men det blir fort fint hjemme når man er sinna, og da har man all tiden etterpå til bare å være på hotell og kose seg i sitt eget hus. Du trenger vel ikke å lage fest selvom han kommer. Han komer vel for å si hei til ungene, det er det viktigste - han driter antagelig i både støv og rot og digre oppdekninger...

Ha en fin dag når han har reist - hvis han dukker opp en gang i året så blir han sikkert ikke så lenge heller...

klem fra

Skrevet

Hallo selv.

Vi er på samsø i dk. Her blåser det også en del ja. Skal til en faster (tante) på skjælland i em. Så det blir en blåsig tur over havet:-)).

Jeg rydder også best med lit irritasjon i blodet:-). Så jeg er alltid effektiv etter nattevakter:-))

Du skal se, kanskje det blir koselig allikevel i em?:-))

Skrevet

å ja,dritgrei....jeg skal smelle med døra til teppet banker seg selv.sparke skoa til skogs,trampe liiitt ekstra så mannen hører det og tar i et tak,skittenklærne er slengt ned trappa,men finner ikke veien til vaskerommet selv,grrrrhph.....=0)

er en smule nordlenning nå.....for jeg hører ene tvillingen småfniser...så da er vel dialekta fremme igjen,hehe...

søren å....hvorfor i himmelens navn må han komme nå? skule vaske rundt leilighet i dag vi.dattera vår har flytta,og må være ferdig 1 jan....

tenkte jo feire bursdag i morgen....hun blir 18år,snuppa mi =)

jaja.jeg får ta i mot,og diske opp.så får ungene se han dette året også....men gud så irritert jeg er,hehehe =0)

håper du slipper sjøverk på turen da ronja.tror jeg hadde nekta,hvis vinden var ille.hehe

kommer fra en kystkomune,og var mye ute i båt.men sjøverk,det får jeg ja...

nå er jr sovna,så nå skal jeg og irritasjonen min jobbe litt =)

aldri så galt at det ikke er godt for noe,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...