Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir vel ca 40 til middag, så blir 8 stykker på hvert bord, Foreløpig er vel alt under kontroll, men skal si i fra om vi trenger litt assistanse :))

Og jeg skal ha dåp den 18.02 :)) Du ba om å bli oppdatert :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og vi skal også ha dåp 18.2 - så det er sykt lett å huske.

Har booka lokale og kirke. Alle faddere er ikke spurt... Middag og dessert er outsourca, ellers er ingenting under kontroll. Takker ja til pynt!! Lover å ikke vaske den i maskina. Blir vel bare rundt 25 vi tenker jeg. Kjoleproblem ikke helt løst.

Barna ble glade da far kom hjem, men sannelig er det ikke litt grinings igjen. Blir så fort trøtte etter den siste duppen.

Var forresten bare E som sov på verandaen. A sutra inne.

H har ikke kommentert at det er strøkent her. Grrr! Merker vel bare at middagen ikke er laget... eller noe sånt... sukk :(

Skrevet

Det er sånn mannfolk er...

Har ikke spurt alle fadderne vi heller. Har ei venninne som skal til danmark å studere, så er avhenig av å vite om hun får kommet hjem den helgen eller ikke. Ellers skal vi ha brodern og kona også blir det vel søstera til mr T. tenker jeg. Men de har vi ikke spurt enda. Hvis ikke venninna mi kan så blir det muligens en kompis av mr T også.. ikke helt avklart enda.

Skrevet

Guri ja det må´n si - 29 innlegg siden jeg leste sist *detvarmyeåleseogprøveoghuske*... Også var jeg innpå sist for litt under et døgn siden - hei hvor det går...

Godt jeg kan ha oppe to vinduer samtidig så jeg kan bla litt på det ene mens jeg skriver på det andre ;D

Oki - begynner med det første først:

Hva med treff mandag 15 da?? Eller torsdag 18, men var det ikke så at Herkules ikke kunne på torsdager?

Hehe, jeg har vært inne å begavede barn og sett tidligere. Har du en dårlig dag, kan du gå inn dit og få en god en ved mye latterlig morsom lesning. Burde kanskje lagt inn et inlegg eller to vedr C - hun er nemmelig temmelig begavet... ;D

Molle:

Har du snakket med HS vedr pungen til E eller?? :o)

Vedr gubben din og husarbeid - tell me about it... Drar jeg ut en morgen og det er litt rotete, kan du banne på at det ser ti ganger værre ut når jeg kommer hjem. Kjøkkenet flyter, klær og andre ting over alt... Har fortalt han at jeg forventer samme "behandling" av meg når jeg jobber den mnd han er i permisjon som han får. Ryddig hus og middag hver dag - blir spennende....

Vil du forresten seriøst ha tlf nr ti vaskedama mi eller??

Simba:

Godt å høre at pus er fin igjen!

Herkules:

Ufatterlig kjedelig med disse medisinene da :o( Kaster meg på hva de andre har svart vedr hvor lenge de må brukes osv...

Tiny:

Godt du føler begravelsen og synet av åpen kiste "ble riktig for deg" Skjønner godt hva du tenker vedr Tiril og Oldemoren din :o)

Blei det no julepynt på deg i dag eller?? Handlet på 1/2 pris for et par år siden og gjorde storkupp... Ca 500,- var jo egentlig 1000,- og fikk masse fint - kjempe lurt for julepynt er jo svindyrt...

Ama:

Jeg har invitert meg selv på Bimbord jeg altså, så da kunne jo du også gjort det samme (ikke spill blyg nå) - hehe ;P Men nå ble du jo offisielt invitert av Molle :o)

1D:

Tipper T veier 3735g jeg nå da...

Svanine:

Har sagt det før og sier det igjen - du er bra husmorsemne altså... Både tur og husabeid i dag - BRA!! :o)

Så kjedelig med vondt i ryggen - det er ikke godt. God bedring!

Cat:

Haha - lo godt av at du får ørebetennelse når du føner håret - hihi. Du så i alle fall skikkelig important ut der du gikk å tasta på mobilen :o))

Er glad jeg er ferdig med dåpen jeg - godt for alt som er unnagjort!

Også hva er det du sier vedr bimbord?? Har regnet med taxi med deg hjem jeg assa - hehe :o))

Deilig at tuppa er 9 uker da og sover hele natta. Vedr at hun legger seg sent, vil hun nok ganske raskt justere dette selv til tidliger og tidligere, dersom hun nå får "rutine" på dette :o)

Er forresten bimbord datoen satt til 3 feb eller??

Kjenner ikke til hverken ping eller ka eller ka-ping - men grattis med småttis allikevel, alltid koselig å gratulere :o))

Og siste men ikke minst - Jahuuuuu jeg vant tippekonkurransen (2 gang det...) Tar gjerne i mot grav tester og ørepirkere jeg... Så kan jeg lodde ut grav testene igjen neste gang vi skal på HS - hehe :o)

Pju, er det noe vesentlig jeg har glemt nå, beklager jeg det assa (da får dere i i fra - hehe)... Men gikk visst litt i surr i alle dissa innleggene og detta ble vel langt nok allikevel... :o))

Skrevet

Takker for tur ut av huset Molle og Ama!

Julepynt ja, visste det var noe jeg hadde glemt... Husket å handle både flasker og mme og stripefarge til gubben. Fikk kjøpt nytt sengetøy til Tiril også m/kardemommeby :)

Pt: Hvor mye mme spiser A til hvert måltid ca? Tiril spiste nå til kvelden 170 ml ca 45 min etter litt grøt...

Bimbor er 3 feb og den datoen er satt, så alle har bare å møte opp!!!! Nå mangler bare hvor vi skal være og kanskje vi skal ha vors?

Glemte å kommentere det medisindilemmaet deres Herk, men håper du/dere finner ut av ting :) Kanksje det til en liten til?

Tipper 3610 på lille T

Svanine: Flink du har vært a... Kanskje jeg skulle lette på ræva å få unnagjort litt her også... Så slipper jeg dårlig samvittighet også..

Drar en tur på hytta imorgen vi.. Skal bli godt å komme seg litt bort og kose oss litt. Skal nå få shoppe litt i sverige også da :) hehe.. Noen som lurer på priser på noe, så kan jeg sjekke det! Skal innom babybutikkene og snoke litt og ihvertfall sjekke prisen på bilsete nr. 2.

Må vel en tur innom hans besteforeldre også vel (de bor i Halden) når vi likevel er nedover....

Skrevet

A spiser 250 ml mme på morgenen, så er det grøt og vann i kopp til lunsj (vil ikke ha mme da), så ved middagstid får han ca 200-250 ml mme og kvelds grøt og vann (får grøt ca 18, prøver å gi han mme ved leggetid kl 19 for det har vi alltid gjort, men akk nei - han er mett og vil ikke ha)...

I dag ville han ikke ha mme til "middag" heller, så vi vurderer å begynne med middagsglass...

Vedr Bimbord - kan hende G tar med seg ungene på hytta den helgen. I så fall kan vi ta litt "vors" hos meg :o) Kan komme tilbake til det, om det er ønskelig...

Skrevet

Og god tur på hytta da Tiny, om jeg glemmer å si det senere - hehe ;o)

Skrevet

E badet, spiste flaske (innhold!!), kose skulderen en stund. Sikker på all rap oppe. Kose bror god natt. Inn i seng. Dempet lys. Smokk, men den ville ikke sitte inne. 11 min nå og ikke hørt grin!! Tørr ikke gå inn jeg:)

Ja var julepynt!!

Skrevet

Har liksom prøvd å skrive på tråden i en time nå-men vesla var litt vanskelig å legge..

Jeg harlyst på muffins-det fikk jeg fordi noen-tror det var molait som nevnte ordet muffins lengre opp i tråden. Vi tenker på navnefest-men får jo aldri ræva i gir til å finne ut når dette arrangeres.

Cat78- tror jeg må sjekke ut den trilla du kjøpte-er egentlig på jakt etter ei shoppingtrille vi og som ikke koster så mye. Og dåpskjole ut av din mors brudekjole var jo en vakker idé!

Tiny: ja jeg vil du skal sjekke ut pris på ei vogn-men husker jeg heilt hva den heter? nei-hmm quinny?

No vræler vesla igjen-lurer på hva det er som er galt i kveld? Kanskje E har lært henne noen triks i dag?

Skrevet

Hei jenter? Dere er jammen aktive på tråden ass! Jeg rekker aldri å lese meg opp på dere jeg! Hvordan står det til med dere? Tenkte jeg skulle høre med dere om det er stemning for litt lunsj snart jeg?.. Nå har vel alle av de gamle traverne fått bebisene sine. Hadde vært koselig med et treff med barnivognen:)

Jenny vokser og prater og smiler fælt om dagen:)Så kos:) Skal på sekukerskontroll til onsdag, da er hun 7 uker og 1 dag. Tiden har gått så utrolig fort!

Må spørre dere. Hvor lenge spiser deres bebiser på puppen ved et måltid. Vesla spiste lenger før. Nå spiser hun i kortere tid til hvert måltid, men skal stortsett ha mat like ofte likevel, hver tredje time ca. Har nettopp hatt to økedøgn her.

Jo, også sover hun så fryktelig urolig om natten. Sovner kanskje i 22-23 tiden og sover da til ca 03, men da begynner hun å vri og vende på seg og lager masse lyder, men gråter ikke og har øynene storsett igjen. Sånn kan hun holde på i time- halvannen før jeg tar henne opp og gir henne mat. Er dette normalt eller? hun spiser seg god og mett til natten. Får pupp først, så bader vi,også får hun så mye mm på flaske hun orker etter det. Sovner stort sett av seg selv, men må kanskje inn å putte inn smokken et par ganger. hva er dette for noe a?

Skrevet

Mandag skulle jeg på hs;) Øh..er det slik i år og herk? med torsdager? Da må det isåfall bli fredag da:D

Ringte ned dit og skulle bli ringt opp igjen. Hun ringte 15.45!! og såklart mens vi satt å spiste på J&H. Da jeg satt på restaurant. Da lo hun og sa at hun oppsummerer. Greit å ikke legge ut om pung og balle mens folk rundt eter:) Er sans. sånn vannbrokksak. Skulle følge med på den. Om den vokste mye mer, endret farge eller virket vondt skulle jeg ta kontakt med lege. Skal se på det mandag 15. Men om det ikke virker som gutten har vondt og ellers er i fin form er det nok ikke grunn til bekymring.

hehe frister med vaskedame. Har snakket om det faktisk. Hva betalte du igjen? Får vente litt. Må komme litt opp av økonomigjørma først

Legginga tok 34 min. Endte jo da med at jeg satt der inne. Men var mye ut og inn da. Ei hand å holde i når dag går mot natt trengtes. Sa satt med ham de siste 5 min. Men greit nok. Ja så mye for å være konsekvent..sukk. Går da fremover lell synes jeg. Hadde ikke vræl i dag. Bare sutring og litt gråt.

Hvordan ble det med tog 1D?

Ja og skulle det bli prob med fårs-plass er huset åpent her. Sitte på kontoret det. Men koster litt med taxi herfra da. Ja kanskje ikke så mye lenger herfra enn fra PT egentlig.

Noen som føler at helgen har kommet? Føler drekkapresset? (hirr hirr)

Skrevet

Hei Kab¤!!! Så fint det går bra med Jenny!

Når det gjelder spiselengde korter den ned når hun får skikkelig dreisen på det. Da får hun ut like mye på kortere tid, så ingenting å bekymre seg over!

Vri seg om natte? hmmm... Har liksom ikke sett det jeg da for hun fikk jo eget rom når hun var 4 uker... Kanskje hun drømmer? Sikkert ikke noe spesielt!

Når skal du på hs på onsdag? Jeg har time til 6 mnd kontroll 8.30 (tidlig ja!!!!) Kanskje vi møtes?

Og lunsj til uka snakket jo vi om uansett tror jeg? Bare å komme med tid og sted, så dukker vi nok opp skal du se :)

Ama: Hvem quinny da? Buzz, freestyle, zapp, speedi? Var det flere da?

Drikker øl jeg... Dagens dårlige mor gjerning :) hehe

Skrevet

Men klart du skal få muffins ama:D Bare ikke akkurat nå. Tok nå 34 min å legge Ei dag, men mindre grin enn på lenge. Har brukt kortere tid før, men da har det vært mer grin.

Da sier vi at du innen førstkommende onsdag har sjekket ut ang navnefest! (du vil bli kontrollert)

Kab:

Edvard spiser i alt fra 3-15 min. ca. Han har aldri spist så lenge. Gulper i seg kjapt. Kommer litt an på om jeg er sprengt eller vrengt ;)

Natten? Nei er kanskje en promp eller noe som gir litt ubehag da? Eller at hun er sulten men ikke våkner helt? Itte veit jeg:)

Luncha i dag vi da. Ble litt bråbestemt. Må få tatt en "gamle-gjengen-på-treff-fra-bim"-treff en dag ja:)

Skrevet

Tror nok det er litt kortere herfra Molle - koster vel ca 200,- til Lillestrøm stasjon (bare derfra jeg har tatt taxi en gang - hehe).

Godt det er blitt enklere med E om kvelden da... Det kunne jo nesten bare gå en vei :o) Krysser fingrene for at det bare blir bedre og bedre xxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg kan komme på treff fredag den 19 også jeg (blir ikke kvitt meg så lett skjønner dere...) ;P

Jepp, kjenner helgen velle over meg jeg i alle fall - hihi ;D

Kab - måten du beskriver Jenny minner meg veldig om Aleksander når han var liten (fra 1 uke til 3 mnd holdt han på sånn). Gråt ikke bare okket og oiet seg noe veldig. Dette begynte etter nattemåltidet som var kl 03 og varte til vi sto opp... HS mente han nok hadde vondt i magen, en form for kollikk bare at han ikke gråt (takk og lov for det...) Den trykkinga, okkinga og oiinga var ille nok til at jeg ikke fikk sove. Da han var 3 uker tror jeg at jeg maks hadde sovet sammenhengende 20-30 min etter kl 3 noen natt. Da tok sambo med seg A og sov på stua en hel helg, mens jeg lå i senga med pumpa... Det var godt og jeg var et nytt menneske på mandagen...

Skrevet

Får jeg ikke muffinsen nå så kan det være det samma! Hihi-neida-det er helg så jeg har ordna meg sjokkis og cola;) Skal få sjekket innen onsdag-lover! uff-onsdag skal jeg til tannlegene også-må borre-blæh

Kab: Mi si kava veldig om natta fra ho var 1 uke t.o.m 2 mnd-hun sov-men det hørtes ut som en dyrehage nedi sprinkelsenga;)

Quinny Freestyle tenkte jeg på tiny!

Skrevet

Ama: Sender med link til prokids som selger den vogna til jysk. Vogna heter shopper og ligner på de vognene på bilde nummer 5 og 6, bortsett fra at den er lysgrå med ole brumm. Kjempefin og for en pris da :))) 300,- er jo ingenting!! http://www.prokids.dk/Default.aspx?ID=2

Om jeg skal på bimbord kommer helt an på hvor vi skal og hvem som kommer.

Men kommer uansett gjerne og forser hos deg en gang, petra :P

Da er det jo bare å sjangle hjem, er en fin måte å bli "edruere" på............. :))

Har nemlig sjanglet hjem fra dalen før jeg skal sies ..

Skrevet

Husker jeg var drita i den dalenengang. Husker ikke hvorfor eller helt med hvem. var ikkehos noen der. Tror vi var et annetsted og så var vi plutselig der. Artig med fyll ja;)

Kommer an på hvem som kommer? Hvem som kommer? *GRÅTER* !! Litt fler !!!. Her snakker jeg om at jeg savner å drekka med deg og vil at du skal komme, men det kommer da altså an på hvem andre som er der. Jo takk skal du ha.

Koster ikke stort mer enn 200 herfra heller PT:) Er fortrettvei til stasjonen herfra serru. Tar vel 10-12 min inn til ls når det ikke er bilder..ja ikke biler vaffal:)

Grattis med ny vogn cat:) Og om mor betale så var den jo suuuperbillig..hehe.

Noen fler som har jekket en pils e.l.?

Skrevet

Har jekket b-flaska jeg da :)))

Skrevet

den var jo heilt fin den vogna ja-cat:)

Snakker vi om taxipris til lillestrøm nå? Tror jeg vinner på billigst pris;)

Har ikke øl akkurat nå jeg-kanskje finne en?

(har sjokkis og cola da..........)

Skrevet

Jeg har en 5 liter med øl jeg, så blir ikke tom med det første :))))))

Har du sluttet å gråte nå da molle, siden vi har pratet på msn lille venn??

Skrevet

mulig du vinner. 1D taper! lol (ikke moro, men jeg lo da)

cat: nesten..

Skrevet

Og forresten, tipper Lillingen er 3700

Skrevet

Litt treig idag jeg hva mente du molle med mandag torsdag fredag? ettellerannet?

Bimbor ja det spøker kanskje for meg om det er i Lillestrøm og siden det spørs hvem som kommer cat:) neida

Når det gjaldt dette med medisiner så overlever jeg jo uten også, man er ikke dødssyk så vidt jeg vet liksom. Ble veldig bra under graviditeten da så jeg er opptimist i forhold til å vente med medisin om jeg blir gravid.

regnestykket ellers blir jo å begynne når O er 8-12 mnd og så gå på dem i minst 6 mnd for så å slutte i 6 mnd for så å pørve gjerne i minst 6 mnd så da blir det skal vi se 2 år til jeg kan bli gravid igjen og dvs 3 år mellom dem

Klart det blir premie på deg også molle rakk ikke å utlyse noen jeg da:)

Liker du julesjokolade fra nidar?

Oskar er bare sur han gråter hele tiden nesten. Eller det er egentlig sånn at han er trøtt hele tiden men klarer ikke å sove og gråter fordi han er trøtt Kan noen si meg hva som skjer???

Er ganske fortvilet altså........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...