Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linea er 50 dager i dag!

Hipp hipp hurra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stille her i dag ;) Hehe

Jeg har dusja!!!! Rekker kanskje en gang til denne uka da;)

Jeg skal rydde ut jul og handle til helga i dag;)

Jeg hører på Justin Timberlake:)

Skrevet

Lykke til i dag Tiny!

Skal da alltids klare å rive i kr 60,- for at 1D skal få vist sitt blide åsyn på bimbord jeg ;D

Tror jeg kjørte forbi deg når du var på vei til HS i dag Cat. Brun jakke, hvitt pannebånd?? Var det deg?? Torte ikke tute og vinke, tilfelle jeg så helt feil :o)

Tipper O er 9175g og 67 lang...

Dusjer om morgenen jeg da, mens C jobber med å våkne... Da ligger hun i senga vår og ser på tv mens hun passer på A. Fliiink storesøster vøttø ;D

Grattis med 50 dager Linea!!

(burde jo nesten skålt for det vi da svanine - som med A&E og G, hehe :o))

Var hos fotografen med A i dag og han viste seg fra sin beste side. Smilte, lo, lagde donald lyder og veivet med armer og ben. Fotografen fikk seg en god latter... Håper det blir bra bilder ;o)

Skrevet

Jabb jabb jabb..hihi synes jeg hører ham. Dere må få filma det der ass PT! Fotograf? igjen? Synes du til stadighet snakker om fotograf jeg.

Alt kan skåles for! synd det er et nytt år og midt i uka:(

Ja PT...Var inne å betalte regninger i går og så at den til deg ikke hadde gått igjennom!! Har ikke vært på nettbanken i jula så så det ikke før nå. Sorry ass. Er betalt nå altså!

Grattis med 50 dager:) (E er 133..altså 83 dager mellom dem. har ikke regna ut det før)

Skal vi si tirsdag 16 da eller?

Ama: Skal til Strømmen i dag. På Rudo. Tenkte å dra innom å hente sånn babyart. Skal jeg ta med for deg og? Og isåfall hvilken? Og når skal vi lage dem?

Spent på hvem som vinner tester og pinner jeg..

Men cat om du skal ha fler barn. Altså husker den testomanien du hadde. Kanskje du trenger dem selv? ;)

Skrevet

Har bare vært hos fotograf en gang assa... Ble bare litt fokus på det her før jul, da vi egentlig hadde time - men den ble avbestilt grunnet at A fremsto som prikkulf på den tiden...

Jepp, må ha med videokamera en gang assa... Han gjør disse lydene mest når vi er borte (da er han litt show off veit du ;o))

Hvadafforno babyart?? Jeg vil også vite... Er det detta gips greiene du har holdt på med eller?? Er det noe moro som jeg kan bli med på - hehe :o)

Tirsdag 16 passer fint her (men det har jeg jo forsovidt sagt allerede, et par ganger også kanskje ;D)...

:o)

Skrevet

Alltid skal hu gamla trenge seg på... ;)

Ja sånne gipsgreier. Se på alexi.no eller babytrend.no Flere forskjellige varianter. Babytrend ligger i Strømmen så da slipper man porto og venting, for kan hente der.

Sikkert bare å slenge seg på det. Får høre med Ama. Hu som er sjefsgipsern. bare fu*** til jeg:(

Stemmer det..hehe..prikkulf:) Den pippippen E snakker med her (babygym) heter nå faktisk pippulf:)

Skrevet

Simba: Kan ikke du en gang til fortelle om det brokk-greiene til LH. Har en her med en stk liten og en stk stor balle..hehe. (snakker om minstemann her da)

Skrevet

fg brxdh5hdcbfy6666fchtdxvcalkkaz'_:'-b hj -m. æ

Hilsen fra A... ;D

Skrevet

Kan jo ikke så mye om vannbrokk, men håper det kan være litt til hjelp. LH sin pung er hoven på den ene sida liksom, ser ut som den ene testikkelen er større og henger litt lenger ned enn den andre, men det skyldes bare at det er en vannansamling der. Pungen ser helt normal ut når det gjelder farge, og det virker ikke som det er vondt noe sted.

Legen på hs sa at det forsvinner av seg selv i de fleste tilfeller, men jeg vet ikke hvor lang tid det tar, eller i hvilke tilfeller man må gjøre noe med det. Jo forresten, han sa at det hos noen kan bli en veldig stor forstørrelse av området, og at det da kan være vondt for dem å ligge på magen. Så ille er det i hvert fall ikke her, synes kanskje det har blitt litt mindre, og hs har heller ikke sagt noe mer om dette. Men nå som du minte meg på det, skal jeg spørre dem om hvor langvarig et slikt brokk er, neste gang jeg skal dit.

Du kan jo søke på lommelegen eller spørre hs hvis du er usikker. Virker det som om han plages med det?

Har forresten glemt å kommentere navnekombinasjonen hans; veldig godt valg!!

Alt bra hos dere?

Skrevet

Vinneren ble

tam tam tam

Petra!!!!

Men hun var ganske langt unna hun også da :D

Hun tippet 5350 gram og vesla veide 5425 gram og var 56 cm lang.

Skrevet

Og jo - Petra, det var nok meg du så ja :)) Må ha pannebånd vettu, for jeg får omtrent øreverk av å føne håret :))

1D - takk for sjokoladen. Jeg gliste stort når jeg åpnet postkassa ja!!

Men Linea er da ikke 50 dager... Hun er 66 - og det er 67 dager mellom barna våre. Skjønner ikke hvordan du kunne få hundre og ørten dager, molle når det er drøye 2 måneder i mellom ( Er jo ca 30 dager i hver måned vøttø).

Skrevet

Hi på dere

Ja ja 1D det første jeg tenkte å skrive da jeg så innlegget ditt om flybill. var at jeg spytter i en hundrings, men med min noget skrikete gutt i går fikk jeg aldri skrevet det da, men altså spytter i en hundrings og håper du kommer!!!!!!!!!

Vi har vært på kontroll og dere har nok tatt i litt alle sammen

Selv tippet jeg 9100 fordi jeg fikk han til å bli 9000 på badevekta, men så vidt jeg kan se blir det Molait som er den store vinner både på vekt og lengde

GUtten min var altså 8680 og 66 cm

Han var overaskende sterk og spretten i følge helsesøster og han var blid som en sol og utrolig leken frem til den store stygge sprøyta kom og så to ganger da Han ble veldig lei seg.

Det var litt godt å ha med pappan i dag siden jeg var ganske sliten, men hadde sef. gått greit likevel.

Vi trilla hjem og det var kl 14 ca han sovnet og sover fortsatt så det har vært en avslappende ettermiddag.

Natten ble bra den også Jeg hadde han i sjalet sovende i går til vi la oss og han sov videre i sengen til kl 3 da spiste han og så spiste han kl 6 og i gjen 8.30 deretter sov han tl 10 og etter det lå han å pratet med seg selv i sengen en stund mens jeg lå å dro meg:)

Det er likevel tydelig at hyppigheten på matbehov er der.

1d du selger mat nå vurderte det jeg også men siden det er så klønete å levere så orket jeg ikke. HVa er det som må til for å bli leverandør må du ta prøver og tester de melka eller ?? fortell fortell.

Dere som har begynt med grøt gi meg noen tips da. skal jeg virkelig kun gi 1 ts og bare en matvare ? Så når jeg ga banan i går bør jeg kun gi det ????

Skrevet

Jeg tar gjerne i mot gratulasjoner min store O. ble jo 5mnd 2,.jan:)

Skrevet

Hei hopp:)

Har ikke vært innom tråden i dag-vært i oslo en tur og hilst på folk ogfe. Vesla har fått prøvesmakt potetmos-noe som absolutt IKKE falt i smak-bare vræl og grining.

Molait: Synd jeg ikke så beskjeden din før nå! Men skal vel få ordna no sånt jeg. Vi kan vel kanskje gjøre det på søndag eller noe slikt?

Tiny: Kjipt når hun begynner å nekte å ta puppen-,men det er sikkert bare en periode? Men uansett-har hun bestemt at det er slutt på pupp-så er det jo ikke noe å gjøre med det:)

Svanine: grattis til L for 50 dager! Vesla mi var 4 mnd i går:)

Petro- hvilken fortograf brukte du? Tenkte å få tatt noen bilder av vesla som vi kan gi mormoren hennes i bursdagsgave:)

Skrevet

Nå er det jeg som har L da og ikke Svanine :P Også er hun 66 dager, ikke 50 :))

Skrevet

God kveld damer!

Både åpen kiste og begravelse var overkommelig, men så ufattelig trist. Oldemor var "pen" der hun lå og mamma mente det var akkurat sånn hun pleide å sove... Men hun våkner jo ikke igjen.. Mamma la ned et bilde av Tiril i kisten hennes og en rose, jeg orket ikke gå helt intill og stod littegranne på avstand, men så henne jo godt fordet..

Minnestunden i kapellet var rørende og kjempetrist, men en god avslutning. Kisten ble så båret inn i en bil og den kjørte avgårde med henne.. Lurte litt på hva de skulle med Oldemoren min en stund, men vet jo hun skal kremeres...

Litt spesielt å sitte der med snuppa på fanget og være så glad for henne og likevel så trist for at ikke Oldemor lever mere...

innsamling for 1D er herved startet!!!!! Bare kom med hvor mye du trenger, så ordner vi resten!!! Ingen må glemmes når tråden skal feste!!!n!! hihi....

Trenger kanskje ikke de gravi-testene Petra? Eller har du ombestemt deg? Men grattis med riktig tipping!

Nesten tippet samme som Molle jeg på Oskar og samme lengde! Godt hs ikke krympet han denne gangen da, hvis ikke tror jeg han kanskje hadde blitt dverg snart?! Deilig med barn som sover masse og ikke er sutrete. Og skal forresten hilse og si fra Tiril at hs ikke er en snill dame!

hmmm... var det ikke mer jeg skulle kommentere?

Jo, Tiril er blitt 173 dager :)

jhbn <--- Tiril hilser

Skrevet

Noen som har lyst til å treffes imorgen?

Tenkte jeg skulle komme meg ut en liten tur.. Enten Strømmen eller LS.. Andre som skal?

Skrevet

Herkules: I følge det som står på pakka skal man visst bare gi ei t-skje og så gradvis øke. Og grunnen til å bare introdusere en matvare om gangen var visst at hvis de reagerer på noe så er det lettere å finne ut hva. Jeg er ikke så flink til heile dette en t.skje/en matvare greia. Mi si har smakt på maisgrøt-det var ok-mesteparten kommer ut igjen,eplejuice blandet med vann-noe hun er veldig glad i,eplebit i sånn babyfeeder greie-heilt topp og potetmos-blææææ.

Sorry cat at jeg sa feil antall dager på feile person og alt- kom heilt ut av det-skylder på ammetåka.

Vi får lage ei liste med mamma-barn-fødselsdato:)

Skrevet

Hehe.. sa bare feil barn til feil mamma du :)) Men dagene var det noen andre som tok feil av :))

Jeg har ikke tid til å møtes i ls i morgen. Skal ta ny tub-test og litt andre ærend her og der.

Skrevet

Men asså Cat... jeg klikket inn på profilen din i dag tidlig, og der sto det 50 dager. Ser nå at det står 66 så ikke vet jeg hva som har skjedd.

Og så har vi fått sjokolade til kaffen. Tusen hjertelig hjertelig takk 1D! Ikke rart det må samles inn penger sånn som du strør om om deg med gaver.

Skrevet

Hehe.. står på profilen min at jeg er 29 år også, og det er ett år for mye!! Merkelig, men leste på skravlesiden at den har vært noe tull med profilene etter nyttår.

Skrevet

Forresten så kan jeg ikke den 16. skal på barselstreff med de vi var på tvillingforberedende kurs med.

Skrevet

Siden vi ikke har lagt inn fødselsdato, bare fødselsår tror dib at alle fyller år 1.1. Men fødselsdatoene til barna skulle da være i orden.

Hadde ikke skrevet 50 dager om jeg ikke hadde sett det...

Skrevet

Den 17. da? Er det noen som kan da?

Har lyst på ei mindre vogn som kan brukes på turer i kjøpesenter og sånn-men detfår nok vente litt....

Skrevet

Kan den dagen også jeg :) Men da etter babysvømminga... Dvs etter 12 kommer jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...