Gå til innhold

Snart januar ,dvs snart fødsel?


Praelia

Anbefalte innlegg

Nå er det snart januar, og for min del fødsel. Trenger da ikke holde nurket inne lenger=) Og er 1 uke over termin!!

 

Så fra imorgen ettermiddag skal alt prøves for å få igang en fødsel. Nurket vil da bli født i januar,hehe.....og det er målet.

 

Begynner å bli mektig lei kynnerer og maserier altså.

Er det flere som har tenkt det samme som meg, ang ågjøre alt for å få i gang en fødsel fra søn/man??

Og hva kan vi gjøre?

-Klut på brystet

-Sex

-Gå trapper

-Hoppe

-Gå lang tur

-Klyster................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker akkurat likedan som deg, bare 2 dager over ennå jeg da, men fra i morgen kveld skal alt prøves. Da kan tulla bare komme ut:) Vaske hus tror jeg også er et tips for å sette ting igang;) stimulere brystvorter mener jeg også å ha lest.......hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad om junior venter til januar! Da har jeg liksom ikke gått på overtid "forgjeves"!!

Men jeg har ikke tenkt til å prøve allt mulig for å sette igang noe fødsel. Nyyyyyter de siste dagene med å sove leeeenge, dusje leeeeenge, spise mat selv, og ikke være våken hele natten pga barneskrik!

Blir jo satt igang 5.jan (tror jeg), håper han kommer av seg selv før det, men stresse med det vil jeg ikke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra å få januarbarn ja, da er vi i mål, men er litt redd for at nurket har blitt stoor.. hehe, neida, går sikkert greit. Skal på overtidskontroll rett over nyttår, så da blir det nok fødsel snart også. Tror ikke jeg orker å stresse med så mange kjerringråd, tar heller en "kontrollert" igangsettelse på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, jeg skal ta det helt med ro - ikke fremprovosere noe, men så blir jeg jo satt igang på tirsdag...Da er jeg bare to dager over term.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...