Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hei Jeg fikk en jente 3mnd for tidlig for noen år siden. Jeg røyka da i svangerskapet. Ikke ta det ille opp dere med premature, men røykte dere? Spør bare fordi dette gnager meg litt. Er gravid igjen og er nå heldigvis røykfri.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Hei på deg. Nei jeg røykte ikke i svangerskapet, men fikk en jente i uke 27. Har to barn fra før av og der røykte jeg desverre til uke 20med begge to, begge er født til termin og heldigvis friske. Jeg har aldri vært så sunn som i sist svangerskap, men allikevel gikk det "galt". Så jeg synes ikke du skal bebreide deg selv. Gratulerer med babyen i magen og lykke til denne gang.
Feliz31 Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 jeg røykte heller ikke. De sier at mødre som røyke runder svangerskapenen har større sjanser for å få mindre barn, altså vektmessig, men jeg har ikke hørt om at røyking forårsaker prematur fødsel... flott at du er røykfri nå, stå på videre
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 røyka i begynnelsen av svangerskapet, men slutta før det ble problemer. røyka veldig lite. men det gnager meg var det min feil, men de sa både før og etterpå at det ikke var pga røyken. morkaka var lavt plassert, halvegs over åpningen.
§iris§ Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 nei røyka ikke ned noen av dem.. har to premature barn.. og begge var liten for alderen.. så jeg trur ikke du skal tenke slik jeg.. nyt at du er gravid på nytt..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Jeg fikk datteren min to måneder før tiden og røkte ikke.. Sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid...
Poff loff Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk barn 31+2, for i overkant av ett år siden. Jeg røkte ikke under svangerskapet, og var nøye med å unngå passiv røyking også.
Poff loff Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Klønete ordlagt; jeg røkte ikke før jeg ble gravid heller altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå