Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 ..og sitter og heller innpå...er iallefall ikke skadelig:) flere som har hørt eller prøvd det?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Har vel kanskje noe med at man blir fryktelig løs i magen av det !! : )
Mrs. Bouquet Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Har hørt tomater er kreftframkallende også
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 He,he jeg spiste opp 2 digre klaser med druer i går,og da mener jeg digre også,har ikke født i natt....og håper uansett at han blir der til over nyttår... Sjønner ikke at jeg ikke ble løs i magen...kjennte jo at det jobba litt da med det var da ikke så rart..he,he
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 hehehe,jeg hadde dilla på druer i forje uke og da mener jeg såpass dilla at jeg spiste sruer dagen lang..gud veit hvor mange kilo..blei verken løs i magen eller fødte..(jaja nå har jeg jo 25 dager igjen til termin da) heldigvis har jeg gått fra druer til isbiter nå da:P
Maisie Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Ja, er det ikke fødselsfremkallende, så er det vel kreftfremkallende. Er jo snart ikke noe mat man burde spise her i verden. Antar en må spise ganske mye druer før at det har noen effekt, da.
goytil Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 da skal jeg bøtte inpå i allfall.. he he.. tror ikke det hjelper men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå