Gå til innhold

å da melder jeg meg inn i klubben for de kvalme...


calla*høygravid:)

Anbefalte innlegg

ja, for det må da finnes en her? ;)

Fy hvor kvalm og uvel jeg har vært de siste dagene....

Ikke hjelper de sea bands mer heller.

Fungerer ikke før det er langt på kvelden.

Ja, ja, det er jo sånn det er for noen av oss... Det går i allefall over til uke 20! ( bare 14 uker igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er og kvaaaaaaaaaaaalm! Har ikke kastet opp ennå, og krysser fingre for at jeg slipper det. Kastet opp i mange mnd forrige gang...

Klarer såvidt å holde kvalmen i sjakk om jeg spiser litt annenhver time, men morgen og kveld sliter jeg litt likevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og bli med her?

Har vært kvalm i en uke nå, hele dagen stortsett....har prøvd og spise normalt, men blir bare enda mer kvalm av mat......

I dag morges kastet jeg opp.....

14 uker er ganske lenge......

sukk

JA ja, får i allefall bekreftet at jeg er gravid om jeg skulle ha noen tvil om det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm i 4 uker allerede - blæh!

Har kastet opp de siste 3 ukene, hadde heldigvis litt pause i julehelgen - skylder på miljøskifte og mobilisering!

Bruker saeband og kvalmestillende, + har prøvd akupunktur nå de siste dagene. Blir veldig søvnig av akupunkturen, men hvis det hjelper er jeg superfornøyd!

er i 9.uke, så i verste fall har jeg 11 uker igjen... Håper jeg blir ferdig med dette litt før uke 20, da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er en kjent ting... Hjelper å sove lenge, noe som jeg har gjort i hele julen, skal bli tungt å stå opp tidlig igjen. Håper det går over i uke 12... Er 11+2 i dag....

Så håper på 1 uke igjen:) :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere jeg også. For kvalmen begynner virkelig å tære på min sunne fornuft. Den går absolutt ut over alt. Er kvalm 24t i døgnet, har vært det de siste 3 ukene. De som er så uheldige å er i nærheten av meg, har fått passet påskrevet flere ganger. På meg er det ingenting som virker. Og nå er jeg temmelig desperat. Har prøvd rå ingefær, kokt ingefær/ te, avkok, farris blandet med eplejuice, peppermynte og div andre kjærringråd. Håper kvalmen snart avtar og jeg kan begynne å fungere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir med i klubben!! Var sååå fornøyd i går fordi jeg ikke hadde vært NOE dårlig, og i dag greide jeg bare såvidt å komme meg ut av senga... Hadde ikke planer om å si noe til sjefen min enda, men kan kanskje bli vanskelig etterhvert når jeg dukker opp og er grågrønn i trynet... Har fått tips om å spise litt før jeg står opp, så det skal testes ut i morra! Ellers har jeg hørt at postafen (reisesyketabletter) skal være bra! Blir jo så grinete.... :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting, kan man spise postafen uten å ha snakket med lege? Må bare vite hvilke nødløsninger jeg kan benytte meg av....

 

Ellers så vil jeg bare si at jeg kjøpte noen ingefær tabletter på helsekost. Så med seabands, ingefær, vitaminer og hyppig spising og masse positiv fokusering så kan jeg faktisk leve med kvalmen min nå. Brekker meg kun på morgen og kveld:) Ingen oppkast siden nyttårsaften:) Håper det holder seg sånn framover:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm i 2 uker nå og jeg klarte ikke å komme meg på jobb hverken i går eller i dag. Kjøpte sea bands i går, men synes de er ubehagelig å ha¨på....... Kaster opp sjeldent , men har brekninger hele dagen..... Gankse så pinlig når det kommer uanmeldt i tide og utide hehe:)

 

Skal på første kontroll i morgen og håper at legen har gode råd mot kvalme.... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også på første kontroll i morgen og har bestilt meg time hos akupunktør. Har prøvd alt annet men ingenting hjelper. Har det på samme måten som deg, kvalm i to uker, og det gir seg ikke før kl 22 på kvelden. Har sagt på jobben at jeg blir sykemeldt ut neste uke, så vi får håpe legen er enig med meg i morgen. Lykke til. Har forresten termin 15 aug, når har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...