Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 når jeg har gått mye får jeg vondt der.. hva kan det være? får også vondt i hoftene og ryggen...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 jeg har det på akkurat samme måte, får det når jeg har gått en stund, f.eks etter en tur eller mye husarbeid. kanskje det er bekkenet, kanskje det er tråder som strekker seg når vi går mye. jordmoren min ville ikke si 100% sikkert at det var bekkenet fordi vi får mer vondt i ryggen da, men jeg får mest vondt i mellom beina og hoftene, og bare litt i ryggen. det er nok bare 'vondter' vi må godta, og heller prøve å gjøre litt mindre av det som gjør at det kommer.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Høres ut som bekkenløsning spør du meg. Gå til legen.
Lille skatt blir storesøster Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Ja det er bekkenløsning. Det er skambenet som er en del av bekkenet. Hos meg også kjenner jeg det i lysken og på innsiden av lårene. Har fått beskjed av både lege og fysioterapeut at det er bekkenløsning. Og stå på et ben, som f.eks når man kler på seg truser, busker ol gjør det veldig vondt, -må sitte.
Ønsker3 Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Har det akkurat sånn her gården og, vondt i lysken...det er en type bekkenløsning ja. Jeg har hatt det med alle tre. Går fort over etter fødsel da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå