Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 barnefaren... Vi har kommet overens i perioder men han er så provoserende.... kommer med dritt. Nå har han psyket meg ned.. tok vår lille sønn og stakk. Det er pappahelg å eg vil drikke meg dritas... Bare det at det ikke er min stil.......................
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Huff... det er så trist at det er slik. Har det på akkurat samme måte her. Går veldig opp og ned. I perioder kan det gå så fint at jeg nesten vurderer å gi ham en ny sjanse til å bo sammen med oss, en så kommer det sanne jeg fram igjen. Og da blir jeg trist... kan være deprimert lenge pga måten han behandler oss på... Så bestemmer jeg meg for at han skal ikke få knekke meg, så jeg gir f... i han en stund... Om og om igjen...
Mamsen86 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Huff, vet akkurat hvordan det der er! Opp og ned hele tiden - og hver gang blir man liksom sittende med skjegget i postkassen. Her om dagen så var det "jenta mi, savner deg" og alt det dere - men det endte med at jeg kastet bort penger på silikonpupper og ble "idiot-mora til datteren hans".. Slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 hehe ja eg leste det mami2o&ôsv langt navn du har gr... hehe.. leste det m silikonen hoho for en type han er da??? Har du silikon da? he he tøyser!!!!!!! Det er så lite kult å sitte alene oppi dritten. Jeg kommer aldri til å ville ha med faren å gjøre igjen!!!!! Eg mener sånn, prøve på ny... ALDRI!!!! Han har ødelagt alt for lengst. Trodde han dette va måten å få meg tilbake. Dessuten er han 6 år yngre en meg så det gåkje nei med de barslige holdningene!!!!!! huff mye dritt her men eg er så forb på den apen
Mamsen86 Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, ja jeg måtte jo få meg det lengste og vanskligste nicket.. Nei, jeg har ikke silikon, langt i fra! Jeg tror jeg har de minste puppene jeg noensinne har sett - men har hatt en del melk, så mulig det er derfor han tror det. Aner ikke! Men dum som et brød - det er han! Men jeg har LYST til å ta silikon, fordi de bittesmå puppene mine har blitt enda mindre etter ammingen, så jeg føler meg ikke hel vel. (Takk Gud for at jeg er alene nå egentlig, haha, så jeg slipper å slenge frem disse lefsene i tide og utide for en fyr) Men det er snakk om to-tre år frem i tid, ikke i forje uke - som han innbiller seg. Og hva så om jeg tar silikon? Når ble man en dårlige mor av den grunn? Nei, jeg kommer nok aldri til å prøve på nytt med han igjen jeg heller. Han har såret meg for mye. Han har jo hatt en viss eks på besøk et par ganger den siste tiden, som jeg vet. Og alt det han har sagt - glem det, jeg har bærer for mye nag til den gutten der nå! Men merkelig nok så kan jeg ta meg selv i å savne den klovnen.. Som den "idiot-mora" jeg er liksom..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Ja jeg kan også savne han. Ho ho fy så patetisk!!!! Det vertste er at det ikke e noe å savne, sexlivet va dårlig som fy ha ha ha... har aldri før hatt så elendig sex. for tidli s.avg osv bare styr!!!! Åsså er han så pingle, surmyler å har rare meninger... :/ neiguri...... tror det er best sånn vi har det nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå