Crazywoman Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Nå er hun liksom så stor...Ikke baby lenger... Skal i barnehagen om 14 dager... HJELP!!!!!!!!!!!!! Hvordan er dagene nå som gullene ikke lenger er med dere hele dagen? Mat, lek og nærhet til mor? Litt smånervøs jeg:)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Gutten min begynte i barnehage da han var 10 mnd, gikk bare bra. Han går 50 %. Vi var der på besøk mange ganger før han begynte, og han var vant til å være borte fra mamma og pappa.. Han godtar det at han ikke er sammen med meg hele dagen lenger, men er veldig klengete når jeg henter. Koser mye mer spesielt med meg på kveldene etter han har vært i barnehagen, har ofte ikke sett meg på morgenen før (jeg jobber nattevakt). Så da koser vi oss og leker litt når vi kommer hjem, og spiser middag når pappaen kommer hjem.. Synes det er godt å ha han i barnehagen jeg, og jeg ser at han har godt av det. Han har vært der i 3 mnd nå,og har blitt skikkelig storgutt. Har lært seg utrolig mye på denne tiden. Og så kom han hjem med to julepakker til mamma og pappa!!! *smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå