Gå til innhold

Hahahaha, vet du hva barnefar presterte å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han traff lillemor på onsdag.. Og da skulle han visstnok sende en bekymringsmelding til barnevernet da. "Jaha, hvorfor det?", sier jeg. Joda, jeg har brukt alle pengene han har betalt i barnebidrag på silikon, skjønner du.. Ja de 1250,- kr som TRYGDEKONTORET gir meg i mnd holder helt sikkert til silikon - som koster 28 ooo,-.. Lurer på om han vet at man får melk i puppene etter å ha født?

Og som om at ikke det var nok.. Jeg er jo hun "idiot-mora til datteren hans" som kaster bort penger på å leie meg en leilighet og jeg er jo absolutt ikke egnet til å være mor - fordi datteren min har fått noen klær etter niesen min på 4 år.

Jeg har for det første kjøpt meg leilighet! Noe han vet godt! Men da jeg gjentok dette - så var jeg en enda større idiot som hadde lån på meg.

Så det er ikke normalt å ha lån altså?

Og så sa jeg det at i den alderen så vokser dem i full fart, hvorfor bruke mange tusen kroner på nye klær HELE tiden når man kan få noe som knapt nok er brukt fra broren min og svigersøster..

Han holdt munn til slutt! Han ble satt på plass ja! Men herregud - jeg blir sliten av dette opplegget her.. Han skal jo BARE krangle, finner på grunner osv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he....høres ut som en virkelig gluping du har fått barn med :-) Får håpe ungen arver din hjerne.....

Skrevet

Jeg vet helt ærlig ikke hva som feiler han - tror ikke at han tåler at jeg går videre med livet mitt, at jeg ikke sitter i en dam med tårer og sørger over det som engang var - så han prøver på alle mulige måter å gjøre livet surt for meg.. Tåpelig! Håper virkelig ikke at datteren min arver den småligheten hans, hehe!

Skrevet

Ler og ler her av den med silikon....er det mulig? hihihihihi.....og kjære vene jeg er redd barnevernet står på døren min for sønnen min arver klær...hjelp...hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...