phantomet Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hei alle sammen. Godt å se at det er full aktivitet her igjen etter en stille julehøytid. Håper alle har fått det de ville ut av dagene med fri og feiring. Vi hadde verdens fineste julaften her i huset. De tre eldste barna var full av forventning allerede fra morgenen av, og det virket som om de alle fikk dem innfridd. Treåringen var den som sterkest viste sin begeistring, for han lever så intenst her og nå, og ble så glad at han knapt rørte gulvet med tærne... Da Julenissen kom på besøk, var det en svært høflig og blid ung mann som geleidet nissen inn i stuen, og som med forlegenhet mottok en gave, takket veldig stille, før han ble stående med åpen munn og bare suge inn inntrykkene av denne fremmede som var i stuen sin... Men det ble klem til nissen da han gikk, og de avtalte å møtes igjen til neste år... Når det gjelder gaver...så tror jeg vi kan ha en lang seanse med påfølgende analyse, for å finne ut hva tanke bak var...men det sparer jeg til en senere anledning...*smiler*
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 så fint at dere også har hatt en god jul, nisses sendte sms til dritgreipappan om at juleverkstedet tok så altfor lang tid så han lovet å stikke innom en liten tur men det var ikke sikkert vi så ham, så fikk vi spare det store besøket til neste år... :-) Men jula er over????????? ikke her i huset, ingen kan ta fra meg jula tre dager etter at den begynte, det er ikke greit, så GOD JUL! :-)
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 her har vi hatt en kjempejul =) vi har kun kosa oss,og hatt late dager. tvillingene kom opp på mårran,og var helt propell,hehe.gikk rundt å kikka på pynten og alt.skjekka tilogmed om koppene var i skapet =)) selv satt mamma helt utkjørt i stolen...hadde ikke kommet meg i seng den natta.men gleden som lyste av øya til di to,ja den glemmer jeg aldri!!! men det er siste året jeg pynter i hemmelighet.ble alt for mye,og jeg dønn sliten.så neste år skal di få hjelpe til. nissen kom ikke i år...kun godtenissen.men di savna han ikke.er jo snart 11år.men når jr blir større,ja da kommern vel igjen.=) fikk mange fine gaver.ble glad for alt.men den spesielle,den var fra mamma.=) nå skal vi kose oss di siste dagene,og så blir det feiring av eldste datter på nyttårsaften.da blir hun 18år......hjelpes..... husk...jula varer helt til påske.så her er det duket for laaaang julefeiring og kos.hehehe =))
Gummelillan Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Du tuller du - jula er da ikke over...? Akkurat nå skulle jeg ønske at jula varer til påske. For da kunne jeg jo ha fortsatt å gumle marsipan etc hver dag... Eller kanskje ikke? Kanskje helt greit at det snart er et helt nytt år og tid for nye forsetter! I 2007 skal jeg bli en bedre, snillere, tålmodigere, ikke fullt så sinna, litt tynnere og mye sprekere mor ;-))))))))
Ronja65 Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Vi har også hatt en koselig men en aning stressfull jul. Først var vi i Sverige hos morfar og mormor.... Dem hadde laget mat i flere dager før vi kom...Så vi sultet ikke. Juletreet som morfar hadde kjøpt var en katastrofe. Jeg og ungene vi lo så tårene rant. Morfar tok 5 min på soverommet alene før han også kunde se det komiske.... Det endte med at han kapet toppen, så julestjernen fikk en merkelig plass. Vi la lit ekstra glitter der et ikke var grener...Så den ble så fin så...(morfar er snart 79 år...pigg som bare det..men vi lurte litt på om han begynnt å bli blind...stakkers). Det ble nok lit mye for dem, så jeg kan tenke meg at han kjøpt juletreet i full stress... Jeg og ungene fant ut at neste gang så får de komme til oss:-) Nå er vi i Dk.... har akkurat vært å besøkt min nye niese på sykehuset..Hun ble født den 27 des, her på samsø. Såååå søt....Det er barn nr 32 her på øn i år. Alt er bare bra med mor og barn. Mor ligger på familierom alene på den lille fødeavdelningen...Full luksus.. det kan vi love.. Her på øn arbeider det to jordmødre...de passer godt på mor og barn..både under svangerskap, fødsel og nå etterpå:-) Så de kjenner hverandre godt. (på kveld og natt er de hjemme og hun ringer i en klokke så kommer det en sykepleier) I snart skal vi tilbake på skjælland og feire nyttår hos samboers tante... Godt nytt år alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå