Gå til innhold

Lillemor:)


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?

ble det noe søvn evt orntlige rier på deg?

 

sitter selv med noe jeg regner med er maserier(igjen) jeg og... har hatt det i hele dag, blir liksom verre, men ikke så vondt som jeg regner med det skal være? varer i ca 1 min og er rundt 7 min mellom.... men er ikke verre enn at jeg klarer å stå, gå og prate da;)

 

blir helt sprøøøøøøøøø av dette surret! jm lovde meg at når riene kom ville jeg merke det, men jeg tror jo stadig at det er noe jeg da :)

 

begynner å bli litt lei av å klatre opp og ned av badekaret og da:)

hva skjedde med dine? bare forsvant de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Ble ikke noe av verken søvn eller rier! he he..

Dvs riene dabbet av,men hver gang jeg fikk en kynner/rie er det sykt vonde!

Gikk på do i sta å da kom det en del blod på papiret, både nytt og gammelt. Ringte til føden en del timer senere for å høre hva hun trodde det var; hun trodde enten tegningsblødning eller slimpropp, men aner ikke egentlig.

Har sinnsykt vondt nederst i magen og i ryggen hver gang jeg beveger meg eller går på do, men aner ikke om det er maserier eller rier da :S

 

Føler det akkurat sånn som deg! blir sprø av å lure på hva det kan være, og tror støtt og stadig at jeg er i gang fordi det gjør så vondt.

 

Kanskje vi er i gang begge to? :) :)

 

Er du gira på å vente til 2007 eller går det for det samme?

For hver time som går betyr det mindre og mindre å få over nyttår! he he...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånda på hjerte så S***er jeg i hvilken side av året han kommer på ;)

som jeg sa til sambo, hvor moro kan det være å sitte alene på puben på 18 årsdagen mens vennene står utenfor???

 

kjenner jeg begynner å bli frynsete av den minste lille ting her nå, for øyeblikket hikker han, noe som er bare LITT ubehagelig sammen med disse mase/rie/kynner/stramningene :)

 

har dubba av i ett sett utover dagen, kjenner jeg begynner å bli bra sliten ja;) har vondt i mage og rygg, vondere når jeg ligger, men orker ikke å stå/gå/sitte hele tiden;)

 

flyr på do og tisser en liten dråpe hele tiden og har vel samlet inn så å si alle tegn snart bortsett fra blod og den delen med smerte;) er mer vondt som i type noen kliper deg hardt enn vondt som i delt på midten! *ler*

 

nei, dette er til å grine av asså!!

 

men blod da? fikk du ikke komme inn på sjekk heller? du får prøve badekar/dusj og se om det hjelper..... det er det eneste rådet føden kunne gi meg.....

 

nei, krysser fingre for at vi er igang begge to!!! jeg ble forresten spådd av heksamor at jeg skulle føde 30 da, kanskje hun hadde rett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,det er som å lese om meg selv det der!

Finner på alle mulig unskyldninger for å ikke vente i bare 2 dager til!

 

Jeg ville ikke inn på sjekk ga jeg klar beskjed om! he he,synes det er så flaut å komme om det ikke er noe.Har så lang tid mellom disse kynnerne/maseriene/riene at jeg vet jeg blir sendt hjem med beskjed om å se det an likevel.

 

De eneste gangene jeg får kynnere/maserier/rier nå er når jeg beveger meg *argh* kjennes ut som om det dabbet av her sånn plutselig. Ble så lett og god i mage og rygg. HYL! jeg blir gal av å bli lurt!

 

kan jo være at det skjer i løpet av natten med deg da hvis du er spådd fødsel i morgen *jippi*

SKal krysse fingrene for det!

Nå får jeg en kynner/maserie/rie her, men den var jo ikke noe vond! æsj! jeg vil ha smerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her er det bare å hoste opp unnskyldinger;)

er selv født i april, så oddsa mine var jo veldig bra med tanke på når på året osv;)

 

men jaggu begynte jeg på skolen ett år for tidlig og var minst hele veien likevel:) merka lite til det anten de par tre første attenårsdagene;) jevna seg kjapt ut etter det:)

 

vurderer sterkt å ringe føden litt senere sånn at jeg kan dra å få noe å sove på, for nå begynner jeg å bli temmelig sliten og lei kjenner jeg:) bor ett par mil fra sjukehuset, så er liksom litt "skal jeg gidde dra for å bli sendt hjem" og den der pinlighetsfaktoren når de sier at dette ikke er no å rope hurra for :)

 

nei, det er noen snikete små vi har med å gjøre dette!!

får håpe for din del at det bare er stille før stormen!!! spring en runde rundt huset, puss vindu og ellers alle kjerringråd som finnes;) det sa iallefall kona til legen min da jeg gikk derifra i dag:)

 

har slutta å ta tia på dette styret også nå, har tross alt vært ganske regelmessig siden ca 11 i dag, men blir liksom aldri verre!!!

*furter*

 

nei, la oss krysse fingrene, du er tross alt før meg i køen, så vi kan godt dele dagen i mårra :D

*ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt meg en spørrerunde på DIB nå. mange som svarte at fødselen starta identisk med slik jeg har det nå, men så er der sikker tusenvis som har hatt det sånn uten at fødselen starta da *sukk*

 

Er dødstrett, sambo er vekk og junior er lys våken fordi han sovna i bilen i sta. Så jeg holder på å klikke her jeg sitter ! he he.Men har vurdert sovemedisiner jeg også, blir sliten av dette her.

 

Har heldigvis masse sjokolade i skapet, så det skal iallefall få fart på energien! :) :) :)

 

hatt et par vonde et eller annet (vet ikke hva jeg skal kalle det lenger) når jeg beveger meg, så jeg får ta meg en liten trimøkt på gulvet når junior har bikka:)

 

Du får ta med deg gubben å la han gjøre jobben sin i senga. Vinn vinn for dere begge det! hehe

 

Jeg spurte sambo her en kveld om vi skulle kose litt. " er du lystig?" spurte han. Nei jeg vil få igang fødselen sa jeg! he he.. men men, han får seg jo noe så er han vel fornøyd.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

 

økt i senga er faktisk det siste i verden jeg er lysten på nå!!! *knegger*

nå har lillegutt bestemt seg for å surfe fram og tilbake mellom det vi heretter velger å kalle iltene:) så ifra sju min pause imellom er det nå nonstop med vondt av ulike slag!! men blir ikke mer vondt. neeeeeida! er mer eller mindre helt overkommelig!

 

snakka med venninna mi som født før jul, og hun sa at hun hadde hatt det slik hele dagen i foreien før riene starta og DA gjorde det virkelig vondt! herlig! BRING IT sier bare jeg ;)

 

men, i alle dager, har du rota bort sambo? du skal banne på at det virkelig setter igang når de er borte disse menna våre;)

min er riktignok her, men sitter på dataen med det nye spillet sitt!!! har vært innom og klaga noen ganger og da bare ser han på meg og smiler;)

 

så synes egentlig at han er litt dum nå ja!

 

holder meg gående på mandariner og sjokolade jeg og:)

 

blir spennende å se over natta da, om vi sitter her like herlig i mårra!!!

Må innrømme at det er veldig koslig å ha en å få klage litt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja må innrømme at sex er en pine! det er KUN for i gangsetting, ikke for nytelsen for å si det sånn. haha!

 

Mye kynnere ute å går her nå, men jeg orker ikke legge meg i badekaret eller noe. Får gå som det går. Skal slappe av,spise og se film.

 

Gubben er på fotball bankett, men blir ikke lenge siden han ikke kan drikke (mannfolk!!)

Tror han tenker mye på å få seg søvn før vi drar, he he...

 

Helt enig!! det er god å ha noen å klage til!! Liker ikke å gå å klage så mye her hjemme, det kan fort bli brukt mot meg om jeg vil ha flere barn senere! *knegg*

Det fine her inne er at de fleste vet akkurat hvordan en har det,uten at de tenker at " det går jo an å bite sammen tenna"osv. osv...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er sant:)

 

sitter faktisk å prøver dette klut trikset ditt nå, har væta to ullinnlegg og putta de på, med ett fleecepledd over:) holder seg varmt enn så lenge iallefall:)

 

men kom til å tenke på, kanskje putte innlegga i tørketrommel eller no hadde vært en ide?

 

*ler* ja, sa til sambo i sted, at han kanskje burde tenke på å få seg litt søvn fremover han og:)

og pina! nå kom han faktisk for å bare sitte å prate med meg!!

får nytte sjansen;)

 

lykke til videre og kos deg med film:)

 

vi prates vel innpå her i løpet av natta, sia vi skal sitte med ekte rier fra slaget tolv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke bruke innlegga i tilfelle jeg må reise i natt! hehe

 

Du får kose deg med samboen, så håper vi på at vi er i gang i morgen begge to,selv om jeg har mista trua!

 

nattinatt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...