Gå til innhold

Hjelp meg litt med denne jenter;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har "styrt" litt på men en gutt to måneders tid nå. det har gått litt tregt synes jeg, til vi hadde vår første date;) fyren er skikkelig, men- han han har dradd det litt ut fordi han har blitt brent før og måtte si til en dame at han ikke ville noe mer- mens hun ville :0) ( giiid) ..men meg ville han bli kjent med ;) greit nok det, han er redd for å binde seg, ( er 30 år) hvorfor vil han da bli kjent med en dame som har ett barn;)

Synes dette virker litt tynt selv, har ikke vært i denne dating verden på lenge, er det vanlig at det går litt tid? eller hva sier dere, det kan vel heller tyde på den helt store manglende interessen;)

Hva mener dere, er litt frustrert så blir glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det da jeg også traff min nye kjærest for 3 mnd siden. Det tok over 2 mnd før han kunne si om han ville være kjæresten min osv,dette var litt pga at jeg har et barn. Jeg syns også det gikk treigt å lurte på om han ikke var så interessert sånn som du. Men han fant ut til slutt at han ville satse på meg,men nå vet ikke jeg lenger hva jeg vil. Nå er jeg usikker fordi han var usikker så lenge,gnisten for han forsvant litt underveis når det gikk så treigt. Så konklusjonen er at jeg er vel like frustrert som deg for tiden,hehe. Ikke så lett å bli klok på alt. Håper det ordner seg for deg,du får holde meg informert :)

Skrevet

hm, det var jo litt morsomt...hehe, får ta tiden til hjelp her - er ikke så veldig sjarmerende når det går så lang tid nei;)

Skrevet

Synes det er latterlig og vitner om manglende ryggrad hvis man trekker ut ting fordi en man treffer har ett barn fra før! kynisk verden man lever i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...