2 søte Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 åhh kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!! hva gjør andre på akkurat nå? (eller burde gjort nå?) jeg burde lest til nyere historie, men nei... gidder ikke.. søstra mi er på tur m sara, burde benytte anledningen men... nei... mitt nyttårsforesette er at jeg ikke skal ha noe nyttårsforesette...hva er ditt?
SK&Maylen Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Har faktisk akkurat samme nyttårsforsettet som deg! SNuppa er på besøk med pappan sin, sitter og lure på om eg skal spørre om han vil ha ho til imorra, er jo kjekt for de å vere med kverandre når de først kan, sjøl om eg savner ho da!! Ellers så bør man vel alltid gjere noe fornuftig!! Skal du ha eksamen? Har hatt muntlig i NH, for 4 år sia ca!
Snuppa! Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg burde rydda!! Men nå skal jeg hente lillesnupp så nå er det for seint Huff,lenge leve latskapen!
2 søte Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 nei, kanskje til sommer/vår.. håper ikke det da:) ville bli ferdig med et fag til så det blir mindre til neste år, og nå ligger jeg litt bak de andre iklassen... var det en vanskelig eksamen? ja det er kjekt når de får vere med pappaen:) og det er godt å ha kvelden og natten for seg selv! mi har ikke noe kontakt med pappaen så her er jeg alene, så når jeg først har noen andre til å ta en tur med hun bir jeg helt hjelpesløs, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:)
SK&Maylen Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, det skjønner eg, var sånn for meg i begynnelsen når han tok ho med seg! Eg holdt på å stryke i det faget eg da, så eg vart rimelig fortvila når eg kom opp i muntlig, men klarte jammen få en 5, var nilesing 48timer i strekk nesten! Men spørs jo helt ka du får om, eg fekk om den russiske revolusjonen og noke dill, og det var eg litt go på!
2 søte Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 uff men syns det er bedre å komme i mutlig enn skriftelig så... men det er lesingen og foredrage til eksamen jeg kvir meg for. altfor mye arbeid:) begynner å bli drtittlei hele skoledriten nå, er på 5. året mitt på vg skole! og til neste blir 6. og siste! blei litt oppgitt her ja.. det er jaggu jævli bra å få en 5er da! nå gleder jeg meg til disse dagene er over... idag blir det heldigvis spagetti til middag..
SK&Maylen Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Spaghetti er godt det!! Eg skal snart reise å hente lisjejenta, eller snart og snart, når eg gidde røyse meg fra sofaen!! hehe Skal bli godt få ho igjen!! Muntlig er best ja, da kna man som regel ro seg litt i land om man er på viddene, og man ser på ansiktutrykk og får hint. Kan tenke meg 5 året på vg er hardt!! Eg gjekk på høgskule da eg vart gravid, og fullførte siste året med ho på skulebenken eg! Og takk takk, var rimelig fornøgd med den 5'eren ja!! Har du tenkt noe mer skole etter vgs?
2 søte Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2006 spagetti var kjempegodt! synd når en lager mat alene blir det masse rester, og samme middag i 2-3 dager:) sykepleien neste tenkte jeg. var det ikke tungt alene å gå fullt på skole? jeg får jo sara heldigvis i bhg til neste år. hva er det du er utd som? usj det er så surt idag, orker ikke gå tur, selv om jeg burde! håper det blir bedre imorra så vi kan se rakettene:)
SK&Maylen Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 ja, kjenner til det resteopplegget, derfor gidder eg sjelden lage spesielle middager uten at pappan spiser med oss =) Det gjekk heilt greit, mormor hadde ho noen dager, spes når eg hadde prøver og lignende, ellers var ho med, gjekk på omgang i klassen, hehe, maskott Er utdanna til elektro ingeniør visstnok, hehe Surt her og gitt, klare ikkje bestemme meg for om eg skal fare ut imorra eller om eg skal bli heime, snuppa kommer til å sove uansett, så ho bryr seg ikkje, men får likevel dårlig samvittighet, for tenk om ho våkner og eg ikkje er her!! Dere har gjort idag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå