Gå til innhold

BIM-treff Oslo


Ajf78

Anbefalte innlegg

Hei,

vi har tidligere snakket om å arrangere et BIM treff i januar når alle er i den sikre perioden:)

Hva med torsdag 11.januar?

Kom gjerne med forslag til andre datoer og steder vi kan treffes.

Håper så mange så mulig vil komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kunne vi ikke tatt det etter den 12 eller den 12 for da har jeg fått lønn.. he he. er så utrolig fattig etter jula.egon er jo et koselig sted. egon på byporten f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passar det når som helst eigentleg, har ingen fastlagte planar på ettermiddagstid før i februar :)

Kan godt ta det 12. januar sidan det passa betre for rmaria! Gler meg til å treffe dykk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som tar iniativ i den travle nyttår/jule -tiden. klokken 17:00 12.januar på Egon (regner med dere mener på Byporten) høres ut som en bra plan.

 

Vil benytte anledningen til å ønske dere alle et godt nytt år! <:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer gjerne om jeg får. Har ikke vært så aktiv på skrivefronten her enda, men lest veldig mye. Tenkte bli flinkere nå fremover:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi blir så mange!! :) Berre å joine for dei som ikkje har skrive seg på enno - alle er velkomne! Også de som bur litt utanfor Oslo, berre kjekt å bli kjent med fleire

 

Hurraklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med, men er litt usikker på om jeg kan. Har time hos JM den dagen og er usikker på om jeg har barnevakt, hvis jeg ikke har barnevakt kommer jeg ikke til å kunne dra hjemmefra før ca kl 17 (når sambo er ferdig på jobb), men uansett bor jeg bare 8 min fra sentrum så jeg vil kunne være der senest 17.30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lage en liste slik at vi har en bedre oversikt over hvem som har meldt seg på?Da begynner jeg:

 

Ajf78

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ! Hadde vært koselig å komme, altså, men kjenner ingen her inne fra før..! Er det et must, eller? Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen andre som kjenner hverandre fra før heller annet enn gjennom nicknavnet her på siden :-) Så her er det bare å tørre!!! Blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Har ikke vært noe aktiv på siden,men tenkte jeg skulle være aktiv fremover. Vil gjerne være med på BIM-treffet deres den 12 på Egon.

Jeg har termin den 11.06.07

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer antageligvis en annen også som jeg har pratet med. bare så dere vet at det kanskje kommer en til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...