Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg ble alenemor den 4.desember. Utbetaling skjer først mnd etter jeg fyller vilkårene for å få dekt dette står det på sidene dems. Men får jeg etterbetalt for desember da?? Eller har jeg ikke krav på noe penger fra før den 01.01.07?? Har lønn, men den er bare på ca 3000 kr utbetalt...:-(( Har ikke hørt noe fra trygdekontoret enda. Fikk brev om at barnefar ikke hadde meldt flytting, og derfor tok behandlingstiden tid. Jeg trodde han hadde sendt brevet, og han trodde ikke det hadde sammenheng (hadde gjort det på posten), men fikk registert det i dag heldigvis. Men taper jeg penger nå da eller, fordi han har vært så treg med dette?? Huff, hater økonomisk bekymring!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Du får etterbetalt. Så klart må en av dere melde adresseendring til folkeregisteret. Ellers oppfyller du ikke kravene som aleneforsørger dersom dere fremdeles har felles adresse :-) Jeg ble alene i mars en gang, og fikk utbet i mai, alt etterbetalt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Enig med det,økonomiske bekymringer er noe dritt!!! Du vil få etterbetalt,men du vil ikke kunne få full OS ettersom du jobber ved siden av. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå