♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 ..har dere alle tegn på at noe skjer? Syns så mange skriver om beg rier og sånn, men jeg merker ikke noe forandring jeg!!!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2006 push up...
åsså jeg da :=) Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 vær glad for det!!! tror snart jeg har hatt alle tegn i boka,men sitter her like herlig;) har termin i mårra:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 He-he, skal vel kanskje bare være fornøyd med det ja. Fin måte å vinkle det sånn på, så slipper jeg å tro at det skal skje noe uten at det skjer noe. Var lurt det!! Får håpe det snart skjer noe for deg da, at det ikke bare er "lurerier". Eller håper du å vente til over nyttår? Det gjør jeg nemlig...
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har termin i mårra, men har ikke hatt noen mase rier enda. Men føler likevel at det nermer seg. Jeg har vært veldig trøtt og sliten siste døgnet og er nå kvalm. Tror kansje det blir på nyttårsaften jeg da.
My Lilly Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Har termin om et par dager.... jeg er litt kvalm og litt mer stikkinger nede i bekkenet....men ikke store endringer her altså og ultralyd sa jeg var helt fødeklar for en uke el 2 siden
Ella&jeg Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 jeg hadde veldige stikninger i bekkenet i går - og legen sa i da at jenta nå ligger laaaaangt nede i bekkenet.. men utover det - nothing. åhh. jeg gleder meg så til å hilse på tulla mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå