Gå til innhold

hvor leng var dere sammen før dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3mnd...

Var barndoms kjærester når vi var 18 og 20år.. Fant sammen igjen 7år etter:)Var gode venner hele denne tiden da..

Skrevet

vært sammen 6 år da jeg ble gravid, giftet oss sommeren før. Hun var ikke planlagt, men ble raskt velkommen:)

Skrevet

Vi hadde bare vært sammen i 2,5 mnd før jeg ble gravid..slutta med pilla etter 1 ukes bekjentskap :))

Skrevet

Hadde jeg testet den dagen jeg hadde ikm så hadde det blitt akkurat på vår 3 års dag:)

Skrevet

3,5 mnd, raske og produktive, han satt på 1.forsøk, hadde da tatt folsyre i 2 mnd. Kjente hverandre litt før det da..

Skrevet

Etter nesten 15 år. Ble gravid etter over seks års prøving og et prøverørsforsøk.

Skrevet

7 år hadde vi vært sammen, men han var ikke planlagt før til neste år da......hehe

Skrevet

1 år og 1 mnd:)

Skrevet

1,5 mnd. Var planlagt og jeg hadde tatt folsyre i 1 mnd:)

Skrevet

1 år:) Første forsøket her og!

Skrevet

Vi var sammen i 8mnd, hadde pause i 3mnd, og da vi kom sammen igjen oppdaget vi at jeg faktisk var gravid allerede... Hadde litt uforsiktig sex før vi fant ut det var oss 2.. Heldigvis ble graviditeten oppdaget ETTER vi kom sammen igjen. Funka ikke å være fra hverandre, nå er tuppa riktignok bare 4,5mnd, men vi har det helt supert:-)

Har funnet mannen i mitt liv:-)

Skrevet

Litt over 6 år.

Vesla var ikke helt planlagt, men vi forsto likevel ganske raskt at det var det mest fantastiske som kunne skjedd ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...