Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bare være hjemme alene med lillesnupp,er litt engstelig for at hun skal våkne og bli redd av rakettene. Så jeg tror jeg dropper nyttårsfesten i år. Håper jeg ikke angrer da når jeg sitter der uten noe planlagt barnevakt,hehe... Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er 4 alenemammaer som skal ha nyttårsfeiring med barna! min sønn er minst, 2,8 år, så han får nok masse oppmerksomhet fra de 3 stor barna som er 9 år:)

det blir hyggelig med hjemme feiring, jeg orker rett og slett ikke tanken på milelang taxi kø i kulden og masse stress.. kunne fått barnefri, men vi tar heller en fest helgen etter!

Godt nytt år!!

Skrevet

Åååå,så koselig da :) Det blir sikkert kjempegøy!! Dere må kose dere masse!

Godt nytt år til dere også :)

Skrevet

Eg skal kanskje på privat fest, arrangert av mine venner.. Men har ikje bestemt meg enda, er redd for det samme som deg, at ho skal vakne av rakettene og vere redd, mamma takler det sikkert, men er for det første ikkje hennes ansvar, og dessuten er det vel best med mamma når man er liten og redd!

Skrevet

jeg og jenta mi skal feire nyttårsaften hos moren til kjæresten min =)

er litt nervøs, da jeg bare har møtt henne en gang tidligere, men det blir helt sikkert koselig =)

Skrevet

jeg og sara skal mest sannsynligvis til en vennine. tenkte jeg skulle spare nyttårsfeiringen til bursdagen min:)

Skrevet

Jeg skal på en etterlengtet nyttårsfest hos en gammel god kompis av meg, har ikke feiret de 3 siste årene, så nå er det min tur! Håper pappa holder hodet kaldt hvis Seb skulle slå seg vrang (noe jeg ikke ser som en stor sannsynlighet, men man vet jo aldri....raketter osv)

Skrevet

Jeg og min lille venn blir alene!!!!!!!!! Faren ville ha hun men det kommer ikke på tale ho er bare ett år så vet ikke ka raketter er... buhu... kanskje det blir litt ensomt?

Skrevet

Jeg og lillegull skal feire sammen m mormor, morfar & Co, blir koselig det :o)

Skrevet

Får besøk av ei anna alenemamma herfra vi, Så det blir koselig=)

Snuppa!; syns du ikke bor litt nærmere, du hadde vært hjertlig velkommen til oss:) ( så du bor i Ålesund, vi bor i Sarpsborg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...